3 سارق نیسان دزد تهرانی در سیستان به دام پلیس افتادند


3 سارق نیسان دزد تهرانی در سیستان به دام پلیس افتادند

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی خودرو بخصوص نیسان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان...

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی خودرو بخصوص نیسان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، 3 مرد جوان با پوشاندن چهره خود در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت خودروهای نیسان شهروندان در جنوب تهران کرده و متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی افزود با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان 5 دستگاه خودرو نیسان، مقادیر قابل توجهی ای.سی.یو، باند و گارد فلزی خودروهای نیسان، دستگاه پوز و بشکن (آلات و ادوات ارتکاب سرقت خودرو) کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت خودروهای نیسان در جنوب تهران اعتراف کردند.سردار گودرزی گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مالخر پرونده در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و وی نیز دستگیر شد .

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد


3 سارق نیسان دزد تهرانی در سیستان به دام پلیس افتادند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...