ژیلا صادقی دوباره خبرساز شد!


ژیلا صادقی دوباره خبرساز شد!

هنوز خاطره انصراف ژیلا صادقی از برنامه‌ای تلویزیونی به دلیل محدودیت‌های صداوسیما در پوشش، از یاد‌ها نرفته است.

به گزارش وقت صبح، هنوز خاطره انصراف ژیلا صادقی از برنامه‌ای تلویزیونی به دلیل محدودیت‌های صداوسیما در پوشش، از یاد‌ها نرفته است.

ژیلا صادقی که آن‌زمان سعی کرد خودش را قهرمانی معرفی کند که تن به ایراد‌گیری از لباسش نداده است، حالا با چرخشی قابل تأمل از موضع‌گیری پیشین عقب‌نشینی کرده است. صادقی تاکید کرده که سازمان صداوسیما هیچ‌وقت در مورد پوشش و مدل لباس او سخت‌گیری نکرده است.

دی ماه امسال ژیلا صادقی با پوششی برنامه سلام صبح بخیر را اجرا کرد که حواشی فراوانی برایش ایجاد کرد. این لباس ظاهری شبیه کت و دامن داشت و از آنجا که در قاب تلویوزیون مسبوق به سابقه نبود به سرعت خبرساز شد. ژیلا صادقی اکنون از جنجالی شدن لباسش اظهار تعجب و شگفتی کرده است. طوری که امری عادی و مرسوم بوده است. صادقی با لحنی معصومانه این سوال را مطرح می‌کند که نمی‌داند چرا پیرامون لباس حاشیه‌سازی شده است.

به دنبال اظهارات جدید ژیلا صادقی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که محدودیت‌های پوشش در سازمان صداوسیما پیش‌تر توسط مجریان خانم از همان سازمان مطرح شده. خانم ژیلا صادقی نیز از جمله افرادی بوده که پیش از این شبه درگیری و سخت‌گیری در مورد لباس خانم‌ها را مطرح کرده و این امر نه حاصل تخیل مردم است و نه از سر دشمنی بی‌دلیل شکل گرفته است. برخی هم این نکته را ذکر کرده‌اند که گفته‌های ژیلا صادقی از دو حالت خارج نیست یا سال‌ها مجریان خانم با لباس رنگارنگ و مدل‌دار و چین‌دار در تلویزیون ظاهر می‌شده‌اند و مردم آن‌ها را نمی‌دیده‌اند یا تمام خانم‌ها در طی سال‌ها سلیقه‌ شخصی‌شان بر پوشیدن لباس‌های ساده و گشاد و بلند بوده و فقط خانم صادقی رنگ‌های روشن و شاد را دوست دارند. با تمام این تفاصیل ادعای خود ایشان در مورد مشکل‌ساز شدن سرآستین لباس هم جای تأمل دارد.

بیش از دو سال پیش ژیلا صادقی قرار بود بعد از مدت‌ها دوری از اجرای تلویزیونی، با مسابقه "آشپزی با مامان" روی آنتن برود. اما با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش از این اجرا انصراف داد. آنچه مهم بود دلیل انصراف به خاطر ممیزی روی مدل لباس بود. ژیلا صادقی توضیح داده بود که یکسری ممیزی‌های سلیقه‌ای از سوی عوامل اصلی برنامه در طراحی لباسش موجب این کناره گیری شده است. صادقی در استوری خود چنین نوشته بود: «به امید روزی که چین سر آستین هیچ زنی در سرزمینم مشکلی برای بودن یا نبودش ایجاد نکند.»

منبع: فرارو

کد خبر : ۲۲۸۴۹۴
۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان