واکنش بشار اسد به حمله تروریستی در مسکو


واکنش بشار اسد به حمله تروریستی در مسکو

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در پیامی به ولادیمیر پوتین همتای روس خود، جان باختن شماری از شهروندان روسیه را در حمله تروریستی به یک سالن کنسرت در مسکو تسلیت گفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پیام اسد آمده است: ما از جان باختن و زخمی شدن شماری از شهروندان روسیه در حمله تروریستی شنیع به یک مرکز تجاری در حومه مسکو، عمیقاً ابراز تأسف کرده و همبستگی و همدردی صمیمانه خود را با خانواده‌ها و بستگان قربانیان و مصدومان اعلام می‌کنیم.

در ادامه پیام رئیس‌جمهور سوریه تأکید شد: این حمله بزدلانه که غیرنظامیان بیگناه را هدف قرار داد، نشان دهنده ناتوانی کامل در انحراف مردم روسیه از اصول خود و پایبندی آنها به حاکمیت و استقلال کشورشان در تصمیم‌گیری است و مستقیماً با شکست‌های سخت و دردناکی که نئونازیسم و حامیان آن در نتیجه عملیات ویژه نظامی در دنباس متحمل شدند، ارتباط دارد. در حالی که این اقدام وحشیانه و همه خونریزی‌های تروریستی در هر نقطه از جهان را محکوم می‌کنیم، بر عزم خود برای ادامه جنگ مشترک با شما علیه تروریسم و افراط گرایی فرامرزی تاکید می‌کنیم.

بشار اسد در پایان پیام خود خطاب به پوتین تصریح کرد: از صمیم قلب به شما تسلیت می‌گوئیم، از خداوند منان برای جان‌باختگان، رحمت واسعه و برای خانواده‌های آنان صبر و آرامش و برای مجروحان شفای عاجل مسألت داریم.

منبع : مهر
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه