همکاری سرویس های اطلاعاتی بلاروس و روسیه در مورد حمله تروریستی کروکوس


همکاری سرویس های اطلاعاتی بلاروس و روسیه در مورد حمله تروریستی کروکوس

سفیر بلاروس در روسیه گفت که سرویس های اطلاعاتی بلاروس و روسیه در مورد حمله تروریستی کروکوس همکاری می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری کروتوی، سفیر بلاروس در روسیه گفت که در پس زمینه حمله تروریستی در نزدیکی مسکو، سرویس های اطلاعاتی ویژه بلاروس به طور فعال با همکاران روسی خود همکاری می کنند. سرویس های ویژه بلاروس به روسیه کمک کردند تا مانع فرار تروریست ها از مرز شوند.
خبرگزاری بلتا بلاروس به نقل از این دیپلمات نوشت: از روز گذشته همکاری فعال سرویس های اطلاعاتی ویژه انجام شده است. رئیس کمیته امنیت کشور به طور مستقیم با همکار خود در تماس است. و در واقع وظیفه اصلی شب گذشته جلوگیری از فرار تروریست ها از مرز مشترک ما بود.
کروتوی تاکید کرد که این وظیفه انجام شده است.
وی افزود: حداکثر تدابیر امنیتی ارائه شده بود.
سرویس امنیت فدرال روسیه عصر جمعه گزارش داد که تیراندازی و آتش‌سوزی قبل از اجرای کنسرت در تالار کروکوس سیتی در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داده است. بر اساس آخرین داده های کمیته تحقیقات روسیه، 115 نفر جان باختند. مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای راسیا سیگودنیا (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد) از افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی در کروکوس به 143 نفر خبر داد.
خبرنگار اسپوتنیک که شاهد این حادثه بود گزارش داد که حداقل سه مرد با لباس نظامی و بدون ماسک وارد سالن شدند، آنها به مردم تیراندازی کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی