کشف 9 خودروی سرقتی و انهدام باند سرقت


کشف 9 خودروی سرقتی و انهدام باند سرقت

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دوم پلیس...

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در ساعات پایانی شب به سطح شهر آمده و پس از شناسایی خودرو‌های شهروندان اقدام به سرقت آن‌ها کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مشخص شد، متهمان پس از اوراق کردن خودروها، قطعات خودرو را به مالخر فروخته‌اند، گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت تمام متهمان را شناسایی کردند.

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهمان و مالخر پرونده را در استان "کرمانشاه" ردیابی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را در عملیات‌های منسجم بازداشت کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به جرم خود مبنی بر بیش از ده‌ها فقره اوراق خودرو‌های سرقتی و مالخری معترف شدند، عنوان کرد: در بررسی از مخفیگاه آن‌ها ۹ خودروی سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع باشگاه خبر نگاران جوان


کشف 9 خودروی سرقتی و انهدام باند سرقت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا