فراخوان مشمولان متولد سال 1385 برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی


فراخوان مشمولان متولد سال 1385 برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

به گزارش رکنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵ باید مطابق قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی وضعیت خدمتی خود را تعیین...

به گزارش رکنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵ باید مطابق قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌ها، عدم صدور پروانه کسب و مواردی از این دست مواجه خواهند شد.

طبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه‌ عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه باشد، ۹۰ روز و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه باشد تا ۱۸۰ روز اضافه خدمت خواهند داشت.

مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یک سال است، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری محسوب شده و به مراجعه صالح قضائی معرفی می شوند.

در این اطلاعیه آمده است: این دسته از مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا به نشانی http://www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.


فراخوان مشمولان متولد سال 1385 برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی