چرا ژیلا صادقی و الهام حمیدی در برنامه زنده به جان هم افتادند؟


چرا ژیلا صادقی و الهام حمیدی در برنامه زنده به جان هم افتادند؟

ژیلا صادقی مجری برنامه سلام صبح‌بخیر در بخشی از صحبت هایش مستقیم الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون را که برای تبلیغات کمپانی کوروش از مرم عذرخواهی کرده بود، خطاب قرار داد و گفت: از چند...

ژیلا صادقی مجری برنامه سلام صبح‌بخیر در بخشی از صحبت هایش مستقیم الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون را که برای تبلیغات کمپانی کوروش از مرم عذرخواهی کرده بود، خطاب قرار داد و گفت:

از چند روز پیش سلبریتی‌های مختلفی عذرخواهی کردند مثلاً خانم الهام حمیدی گفتند که من هم فریب کوروش کمپانی رو خوردم حتماً پیگیری قانونی می‌کنم، خانم حمیدی من نمی‌تونم این رو از شما بپذیرم، شما سال‌های سال دارید کار می‌کنید، در عرصه‌های دیگه هم تبلیغات جسته و گریخته انجام می‌دید، از شما خیلی بعیده که بعد از این همه سال بخواین بگین من گول خوردم.

یعنی این رو که میگی دیگه تعطیله دیگه و من نگران شما میشم اما آیا با این حرفاتون می‌تونید مال مالباختگان رو بهشون برگردونید خانم حمیدی؟ شما پولش رو داری وکیل هم می‌گیری اما خیلی از مالباخته‌ها پول گرفتن وکیل رو هم ندارند، یه چند تا وکیل هم برای مالباخته‌ها بگیرید،چون شما اون‌ها رو تو این مسیر انداختید گفتید من رفتم شما هم بیاید،با اعتماد بی جایی که شما به کمپانی کوروش فراری داشتید و مردم هم به شما داشتند، باعث شدید که مشتری های زیادی در واقع ضرر ببینند، خانم حمیدی، همکاران محترم و کسانی که عذرخواهی کردید، با عذرخواهی شما کاری درست نمیشه.

خانم مجری با زبان تند و تیزش علت تبلیغات سلبریتی ها را منافع شخصیشان اعلام نمود و عنوان کرد:

سلبریتی‌ها در قضیه کوروش کمپانی پاشون وسطه و پول‌های خوبی هم گرفتند بابت تبلیغ و اینکه چرا سلبریتی‌ها کوروش کمپانی رو تبلیغ کردند، اینه که تنها به فکر جیب خودشون بودن.

چرا ژیلا صادقی و الهام حمیدی در برنامه زنده به جان هم افتادند؟

صحبت های زیلا صادقی درباره کوروش کمپانی

ژیلا صادقی مجری رسانه ملی در بخشی از صحبت هایش بر روی آنتن تلویزیون به همکاران جوانش توصیه هایی در عرصه تبلیغات نمود و گفت:

همه جای دنیا افراد مشهور، سلبریتی‌ها، بازیگرها، آدم‌هایی که چهره می‌شن بنا به اثری که خلق می‌کنند، استاندارد جهانیه که وارد دنیای تبلیغات شوند، همکار محترم من، تو هم از این قاعده مستثنا نیستی، اما اگر سوادت رو در زمینه مارکتینگ بالا ببری و قوانین کاملش رو مطالعه کنی و اشراف پیدا کنی، برای چند غاز باورهای مردم رو نمی‌ریزی توی هونگ و با باورهای مردم بازی نمی‌کنی.

با اموال مردم شوخی نمی‌کنی و از سکویی که داری سو استفاده نمی‌کنی، فقط به خاطر اون nمیلیون تومانی که اون کمپانی و یا اون برند به تو پیشنهاد میده، مردم حرف تو رو قبول دارند حتی اگه روز باشه بگی شبه، مردم می‌پذیرند.

اما تو در مورد کارت چقدر تخصص داری و چقدر با دنیا تبلیغات آشنا هستی و وجدان کاریت رو چقدر ازش استفاده می‌کنی، خواهش می‌کنم از اینجا به بعد به خصوص هنرمندان جوان وقتی می‌خوان وارد این عرصه بشن و می‌دونند که این قصه هم هست کنار شون و لاینفک بحث تبلیغات علم و آگاهیشون رو بالا ببرند.

ماجرای کوروش کمپانی چه بود؟

لازم به ذکر است که کمپانی کوروش یکی از فروشنده‌های آیفون بود که ادعا می کرد با قیمتی نازل‌ این گوشی را به دست مشتریان و مصرف کنندگان می‌رساند اما این شرکت کلاهبردار از آب درآمده و مالک آن متواری شده است. به دنبال کلاهبرداری این شرکت لیست بلندبالایی از افراد مشهوری که برای این شرکت تبلیغ کرده بودند، منتشر شد،با انتشار این لیست در فضای مجازی فشارهای زیادی بر این افراد وارد آمده تا جایی که برخی از آن‌ها به این ماجرا واکنش‌ نشان داده‌اند و به عذرخواهی و ابراز تاسف پرداختند.


چرا ژیلا صادقی و الهام حمیدی در برنامه زنده به جان هم افتادند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه