دختر یکتا ناصر به پیش مادرش برگشت


دختر یکتا ناصر به پیش مادرش برگشت

منوچهر هادی که چند روزی است بر سر حضانت دخترش با یکتا ناصر درگیر بود، امروز در حضور دادستان جنایی تهران با همسر سابقش به توافق رسید و سوفیا را نزد او فرستاد.

به گزارش وقت صبح، بعد از پایان ماجرا، این کارگردان ۵۱ ساله با انتشار پستی برای سوفیا و یکتا ناصر آرزوی سلامتی کرد: «دختر قشنگم، گوشگله پیدر، امیدوارم در کنار مادرت خوش باشی و صحیح و سلامت. سال نوی شما عزیزان مبارک.»برترین‌ها: منوچهر هادی که چند روزی است بر سر حضانت دخترش با یکتا ناصر درگیر بود، امروز در حضور دادستان جنایی تهران با همسر سابقش به توافق رسید و سوفیا را نزد او فرستاد.

بعد از پایان ماجرا، این کارگردان ۵۱ ساله با انتشار پستی برای سوفیا و یکتا ناصر آرزوی سلامتی کرد: «دختر قشنگم، گوشگله پیدر، امیدوارم در کنار مادرت خوش باشی و صحیح و سلامت. سال نوی شما عزیزان مبارک.»

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی با انتشار تصاویری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از حضور یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی خبر داد و نوشت:

«امروز این دو هنرمند عزیز(زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند.»

کد خبر : ۲۲۸۵۵۳
۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج