نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیا


نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیا

اگر به دنبال صرفه‌جویی در سوخت هستید یا می‌خواهید آلودگی کربنی خود را کاهش دهید، خودروی هیبریدی بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف است. این مدل‌ها می‌توانند برای طی کردن مسافت‌های کوتاه فقط از نیروی برقی استفاده کنند و تعداد...

اگر به دنبال صرفه‌جویی در سوخت هستید یا می‌خواهید آلودگی کربنی خود را کاهش دهید، خودروی هیبریدی بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف است. این مدل‌ها می‌توانند برای طی کردن مسافت‌های کوتاه فقط از نیروی برقی استفاده کنند و تعداد دفعات استفاده از موتور بنزینی را کاهش دهند.

آن‌ها همچنین آغازگر خوبی برای خرید خودروهای برقی هستند، و رانندگی با آلایندگی صفر را بدون هیچ‌کدام از مشکلات زیرساختی شارژ خودرو ارائه می‌کنند.

نکته بعدی اینکه هیبریدی‌ها اغلب از مدل‌های برقی ارزان‌تر هستند. ارزان‌ترین خودروی الکتریکی بریتانیا در حال حاضر واکسهال کورسا الکتریک با قیمت اولیه ۲۶۸۹۵ پوند است، در حالی که قیمت تویوتا یاریس هیبریدی از 22630 پوند شروع می‌شود.

در این مطلب 10 تا از ارزان‌ترین مدل‌های هیبریدی که در حال حاضر در بریتانیا به فروش می‌رسند را بررسی می‌کنیم.

۱. رنو کلیو

قیمت از: ۲۱۲۹۵ پوند

ارزان‌ترین خودروی هیبریدی که در حال حاضر به فروش می‌رسد، رنو کلیو E-Tech است. سیستم هیبریدی آن شامل یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی و دو موتور برقی است که توان ۱۴۳ اسب بخار و گشتاور ۱۵۱ پوند فوت را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. گشتاور عالی آن به این معناست که زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن بسیار سریع‌تر از ۹.۳ ثانیه ادعاشده توسط رنو احساس می‌شود.

نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیارنو کلیو

مصرف سوخت کلیو هیبریدی ۶۷ مایل بر هر گالن اعلام شده است، که در واقعیت نزدیک به ۶۰ مایل بر هر گالن به نظر می‌رسد.

۲. تویوتا یاریس

قیمت از: ۲۲۶۳۰ پوند

تویوتا یاریس هیبریدی دارای یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی و یک موتور برقی با توان ۱۱۴ یا ۱۲۸ اسب بخار است. این موتور عملکرد بسیار خوبی در شهر ارائه می‌دهد که آن را به انتخابی عالی برای استفاده شهری تبدیل می‌کند.

نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیاتویوتا یاریس

مصرف سوخت آن در واقعیت بیش از 60 مایل بر هر گالن و انتشار دی‌اکسیدکربن آن با رقم ۹۲ گرم در هر کیلومتر کمتر از کلیو است.

۳. داچیا جاگر

قیمت از: ۲۲۹۹۵ پوند

داچیا جاگر به عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل‌های هیبریدی، با چیدمان هفت‌نفره و گنجایش بار فوق‌العاده ۲۰۸۵ لیتری در صورت جمع کردن ردیف‌های دوم و سوم، یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها نیز محسوب می‌شود.

نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیاداچیا جاگر

این خودرو دقیقاً از سیستم هیبریدی مشابه کلیو و همچنین رنو کپچر و رنو آرکانا استفاده می‌کند که در ادامه این لیست حضور دارند.

البته اگر صرفه‌جویی در مصرف سوخت اولویت شما باشد و نیازی به فضای داخلی اضافی ندارید، جاگر بهترین گزینه هیبریدی نیست، چون مصرف سوخت آن با ۵۶.۵ مایل بر هر گالن، بیش از 10 مایل بر گالن بیشتر از کلیو است.

۴. مزدا ۲ هیبرید

قیمت از: ۲۴۱۳۰ پوند

مزدا ۲ هیبرید در واقع همان تویوتا یاریس بازطراحی‌شده است. اگر ظاهر کمی متفاوت مزدا را ترجیح نمی‌دهید، می‌توانید تویوتا را با قیمت ارزان‌تری بخرید.

نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیا مزدا ۲ هیبرید

۵. رنو کپچر

قیمت از: ۲۴۷۹۵ پوند

رنو کپچر E-Tech از پیشرانه هیبریدی مشابه چندین خودروی دیگر در این لیست از جمله برادر کوچکترش کلیو استفاده می‌کند.

نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیارنو کپچر

ما سوپرمینی کوچک‌تر را توصیه می‌کنیم، چون این کراس‌اوور 3500 پوند گران‌تر است، در حالی که مصرف سوخت آن 7 مایل بر هر گالن بیشتر از کلیو است و در هر کیلومتر 10 گرم دی‌اکسیدکربن بیشتری منتشر می‌کند. البته در ازای این هزینه بیشتر فضای داخلی بزرگتر و موقعیت رانندگی بهتری خواهید داشت.

۶. تویوتا یاریس کراس

قیمت از: ۲۵۵۰۰ پوند

یاریس کراس برادر بزرگتر سوپرمینی یاریس است. این خودرو در زمینه مصرف سوخت بهتر از کپچر عمل کرده و رقم بیش از 60 مایل بر هر گالن را در شهر ارائه می‌دهد.

نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیاتویوتا یاریس کراس

با این حال، تقریباً 3000 پوند گران‌تر از یاریس معمولی است و فضای داخلی خیلی بیشتری را ارائه نمی‌دهد، بنابراین پیشنهاد ما گزینه ارزان‌تر است.

۷. هوندا جاز

قیمت از: ۲۶۳۹۵ پوند

هوندا جاز e:HEV از یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی و یک موتور برقی مشابه با یاریس بهره می‌برد.

جاز با مصرف سوخت ۶۱ مایل بر هر گالن عملکردی بهتر از یاریس دارد و همچنین به لطف چیدمان انعطاف‌پذیر صندلی‌های عقب کاربردی‌تر از تویوتا یاریس است.

نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیاهوندا جاز

۸. سوزوکی ویتارا

قیمت از: ۲۶۵۹۹ پوند

ما سوزوکی ویتارا فول هیبرید را توصیه نمی‌کنیم، چون ۱۷۵۰ پوند گرانتر و مصرف سوخت آن فقط ۳.۵ مایل بر هر گالن بهتر از نسخه هیبریدی خفیف ویتارا است. این مدل همچنین نسبت به مدل‌های هیبریدی ارزان‌تر کپچر و یاریس کراس بازدهی کمتری دارد.

نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیاسوزوکی ویتارا

۹. رنو آرکانا

قیمت از: ۲۶۹۹۵ پوند

آرکانا از پیشرانه هیبریدی مشابه کپچر و کلیو بهره می‌برد، اما اندازه بزرگترش آن را به گزینه بهتری برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند.

این خودرو با رقم ۵۸.۱ مایل بر هر گالن نسبت به کپچر مصرف سوخت کمتری دارد.

نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیارنو آرکانا

۱۰. سوزوکی اس کراس

قیمت از: ۲۷۸۴۹ پوند

سوزوکی اس کراس از همان جعبه‌دنده دستی کند مشابه ویتارا بهره می‌برد. در عین حال، این مدل یک کراس‌اوور راحت و جذاب برای خانواده‌ها محسوب می‌شود.

نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای هیبریدی در بریتانیا سوزوکی اس کراس

گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا