ثبت بیشترین بارش با 47 میلی‌متر در «ده‌حیدر» نهاوند


ثبت بیشترین بارش با 47 میلی‌متر در «ده‌حیدر» نهاوند

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان از بیشترین مقدار بارندگی استان همدان با ۴۷ میلی‌متر بارش در «ده‌حیدر» نهاوند خبر داد.

محمدحسن باقری‌شکیب اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد بارش باران در اکثر نقاط استان بودیم که در همین رابطه بیشترین مقدار بارش از ده‌حیدر نهاوند به میزان ۴۷ میلی‌متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در داخل شهر همدان از ایستگاه دانشگاه بوعلی ۲۳ میلی‌متر بارش گزارش شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به آخرین خروجی مدل‌ها سامانه بارشی طی امروز نیز در استان فعال بوده و بارش باران همراه با وزش باد را تا عصر امروز البته با شدت کمتر در برخی از نقاط استان خواهیم داشت‌.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه احتمال رعد و برق را نیز در برخی از نقاط استان برای امروز داریم، افزود: از امشب شاهد کاهش ابر در آسمان استان خواهیم بود و برای صبح فردا با خروج سامانه بارشی دمای کمینه در اکثر نقاط استان تا دو درجه زیر صفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: از فردا تا پایان هفته آسمان استان عمدتاً قسمتی ابری بوده در ساعات بعد از ظهر وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ابر را خواهیم داشت.

باقری‌شکیب با بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر روز پنجشنبه احتمال رگبار خفیف باران در برخی از نقاط استان وجود دارد، تصریح کرد: روز گذشته بیشینه دما از نهاوند، اسدآباد، فامنین و قهاوند با ۱۷ درجه سلسیوس و صبح امروز دمای کمینه از گل تپه با صفر درجه گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان گفت: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۶ و پنج درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه