درویش مالک جدید پرسپولیس را معرفی کرد / توضیحات مهم در مورد دریافت مجوز حرفه‌ای


درویش مالک جدید پرسپولیس را معرفی کرد / توضیحات مهم در مورد دریافت مجوز حرفه‌ای

ورزش سه: مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین شرایط واگذاری این تیم و دریافت مجوز حرفه‌ای توضیح داد. پرسپولیس روز یازدهم فروردین تکلیف مالکیتش مشخص خواهد شد و در این بین بحث اصلی درباره احتمال خرید سهام این باشگاه توسط بانک ملت است. رضا درویش...

درویش مالک جدید پرسپولیس را معرفی کرد / توضیحات مهم در مورد دریافت مجوز حرفه‌ای
ورزش سه: مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین شرایط واگذاری این تیم و دریافت مجوز حرفه‌ای توضیح داد.
پرسپولیس روز یازدهم فروردین تکلیف مالکیتش مشخص خواهد شد و در این بین بحث اصلی درباره احتمال خرید سهام این باشگاه توسط بانک ملت است.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه و دریافت مجوز حرفه‌ای و همچنین واگذاری توضیح داده است.
مدیرعامل پرسپولیس درباره جلسه امروز با وزارت در خصوص دریافت مجوز حرفه‌ای گفت: الحمدالله همه موانع برطرف شد و مشکلی نیست. برای ما هم یازدهم فروردین در فرابورس زمان واگذاری است و برای استقلال هم ۲۱ فروردین است. آیتم‌های مالی را باید تا این زمان بارگذاری کنیم و انشاالله مشکلی وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد: آیتم‌های مختلفی دارد که هر کدام زمان متفاوتی دارد. به طور مثال درباره آیتم ورزشگاه باید اردیبهشت بارگذاری شود. موضوع مربوط به استادیوم آزادی و دیگر ورزشگاهی که باید معرفی می‌شد هم حل شده و قراردادها منعقد شده و آماده است. شرکت تجهیز طرح مناسبی را دنبال کرده و با پیمانکار قرارداد بسته و به زودی همه مشکلات استادیوم حل خواهد شد.
مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به پیگیری خاص وزارت برای حل مشکل دو باشگاه گفت: طی مدت اخیر چهار جلسه داشتیم که خوشبختانه در همه آنها آقای وزیر حضور فعال داشته و پیگیر موضوعات مختلف آن بوده‌اند. همه ارکان وزارت ورزش و شرکت تجهیز، مدیران دو باشگاه و فدراسیون فوتبال و کمیته بین الملل و همچنین مدیران مجوز حرفه‌ای حضور داشتند تا این مساله به طور قطعی حل شود. یک اتحاد و تلاشی وجود دارد تا این مشکلات به طور کامل حل و برطرف شود.
رضا درویش درباره واگذاری سهام باشگاه به بانک ملت گفت: به هرحال خوشبختانه یکی از بهترین بانک‌های ایرانی بانک ملت است. یازدهم مشخص خواهد شد اما به نظرم بانک ملت قطعی و نهایی شده و یازدهم اعلام می‌شود.
وی درباره اینکه با واگذاری سهام آیا تغییراتی در مدیریت باشگاه‌ها هم صورت خواهد گرفت گفت: بله، طبیعتا باید همینطور باشد و آنها سهم بیشتر را در اختیار خواهند داشت.
لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !