کاهش 31 درصدی سرقت‌ها از ابتدای طرح نوروزی در همدان


کاهش 31 درصدی سرقت‌ها از ابتدای طرح نوروزی در همدان

به گزارش رگنا، سردار رضا زارعی در چهارمین جلسه قرارگاه نوروزی استان همدان در تشریح این خبر گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان پلیس از آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون در سطح استان شاهد کاهش ۳۱ درصدی...

به گزارش رگنا، سردار رضا زارعی در چهارمین جلسه قرارگاه نوروزی استان همدان در تشریح این خبر گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان پلیس از آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون در سطح استان شاهد کاهش ۳۱ درصدی سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی با اشاره به همراهی و همکاری مردم استان با پلیس اظهار کرد: امیدواریم با رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیس از سوی شهروندان شاهد تداوم روند کاهشی در این راستا در روزهای باقیمانده از تعطیلات باشیم.

زارعی همچنین به رشد ۲۱ درصدی کشفیات سرقت اشاره کرد و افزود: در این مدت نیز با تلاش شبانه‌روزی و جهادی کارکنان پلیس، کشفیات انواع سرقت در استان نیز از رشد ۲۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل برخوردار است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از شهروندان در خواست کرد تا ضمن رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در زمینه نگهدای اموال و پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک و نیازهای پلیس خود را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.


کاهش 31 درصدی سرقت‌ها از ابتدای طرح نوروزی در همدان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول