سری C سامسونگ پس از 7 سال با گوشی گلکسی C55 بازمی‌گردد


سری C سامسونگ پس از 7 سال با گوشی گلکسی C55 بازمی‌گردد

سری گلکسی C سامسونگ سال‌هاست که در ویترین خاطرات این شرکت خاک می‌خورد. حالا اما به نظر می‌رسد معرفی گلکسی A55 بهانه‌ای شده تا با اندکی تغییرات و معرفی نسخه مقرون به صرفه گلکسی C55، سامسونگ این سری را دوباره وارد گود کند. سامسونگ مدتی است...

سری گلکسی C سامسونگ سال‌هاست که در ویترین خاطرات این شرکت خاک می‌خورد. حالا اما به نظر می‌رسد معرفی گلکسی A55 بهانه‌ای شده تا با اندکی تغییرات و معرفی نسخه مقرون به صرفه گلکسی C55، سامسونگ این سری را دوباره وارد گود کند.

سامسونگ مدتی است که گوشی هوشمند گلکسی A55 را به عنوان میان رده شماره یک خود عرضه کرده است و می‌توانیم به‌زودی منتظر نسخه‌های کمی تغییر یافته و مقرون به صرفه‌تر آن در خانواده‌های گلکسی M و F باشیم. اما ظاهراً کار سامسونگ در اینجا متوقف نمی‌شود. به گزارش Gizmochina، به نظر می‌رسد آن‌ها در حال گسترش محصولات خود با یک گوشی جدید سری گلکسی C تحت عنوان گلکسیC55 هستند.

در همین رابطه بخوانید:

- گوشی گلکسی A55 سامسونگ معرفی شد

سری گلکسی C هفت سال است که در خط تولید سامسونگ دیده نشده، اما به نظر می‌رسد که با گوشی گلکسی C55 دوباره این مجموعه بازگردد. این گوشی هوشمند اکنون در لیست کنسول Google Play ظاهر شده است که مشخصاتی مشابه گلکسی M55 وF55 را نشان می‌دهد.

سری C سامسونگ پس از 7 سال با گوشی گلکسی C55 بازمی‌گردد

لیست Google Play Console چند جزئیات کلیدی را از این محصول نشان می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش Full HD (1080 در 2400 پیکسل) با تراکم پیکسلی 450 DPI است، روی اندروید 14 اجرا می‌شود و به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود.

در بخش سخت افزار، گلکسی C55 از پردازنده Snapdragon 7 Gen 1 کوالکام بهره خواهد برد؛ همان تراشه‌ای که برای Galaxy M55 و F55 شایعه شده است.

سری C سامسونگ پس از 7 سال با گوشی گلکسی C55 بازمی‌گردد

این تراشه میان رده در سال 2022 عرضه شد و چهار هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 662 را به همراه دارد. بنابراین لزوماً یک SoC قدرتمند نیست. این چیپست کارهای روزمره را به خوبی انجام می‌دهد، اما ممکن است برای اجرای بازی‌های سنگین دچار مشکل شود.

جدا از این موارد، جزئیات زیادی در مورد گوشی Galaxy C55 فاش نشده است. اما این دستگاه مدتی است که بر روی پلتفرم گواهینامه‌ها ظاهر می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود که عرضه آن به زودی اتفاق بیفتد. همچنین انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی گوشی‌های هوشمند گلکسی M55 و Galaxy F55 را برای بازار جهانی معرفی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی