عملیات ویژه برای رهایی 3 گروگان خارجی در شهرری / آدم ربایان میلیاردی پول می خواستند


عملیات ویژه برای رهایی 3 گروگان خارجی در شهرری / آدم ربایان میلیاردی پول می خواستند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال‌ آزادی وی موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری خاورشهر قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تیم عملیات کلانتری به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از حضور ماموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و 3 فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.


عملیات ویژه برای رهایی 3 گروگان خارجی در شهرری / آدم ربایان میلیاردی پول می خواستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستو صالحی: امیر تتلو را یک بار در تهران دیدم/ در ترکیه فحشم داد