پلمب 112 مرکز خدمات نوروزی و اقامتی در کرمانشاه


پلمب 112 مرکز خدمات نوروزی و اقامتی در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از کشف و پلمب ۱۱۲ مورد مراکز خدماتی و اقامتی متخلف و غیربهداشتی در طرح ستاد خدمات سفر نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

محمدرضا آمویی از گشت مشترک تیم‌های بازرسی و نظارتی کشیک ایام نوروزی از سطح عرضه مواد غذایی در بازار روز‌های شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در راستای نظارت‌های بهداشت، امنیت غذایی و سلامت خدمات در مراکز گردشگری بازدید به عمل آورد. این بازرسی‌ها با همکاری و تعامل ستاد خدمات سفر فرمانداری کرمانشاه، میراث فرهنگی شهرستان، اداره مرکز بهداشت و دامپزشکی طی ایام نوروز در پنج اکیپ در دو شیفت صبح و عصر به خدمات رسانی و نظارت بر مراکز تولید، فروش و توزیع مواد خوراکی می‌پردازد.

فرماندار کرمانشاه تعداد بازدید صورت گرفته از زمان تشدید نظارت‌ها را بیش از ۱۲۰۱ مورد طی نوروز امسال عنوان کرد و افزود: تعداد موارد غیر بهداشتی کشف شده از ابتدای امسال ۲۱ مورد بوده است.

آمویی از پلمب هفت واحد عرضه محصولات غذایی، کشف و ضبط ۱۶۰۸ کیلوگرم انواع گوشت تاریخ مصرف گذشته کشتارگاه‌ها و نظارت بر ذبح ۳۷۶۹ راس گوسفند، ۱۰۹۶ راس گوساله به همراه کشف و ضبط ۷۰۰ کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف خبر داد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به کشفیات غیربهداشتی اکیپ دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان طی این ایام، ادامه داد: کشتار ۹۰۲ هزار و ۲۹۱ قطعه مرغ فاسد و ضبط بیش از ۲۷ هزار کیلوگرم مرغ از چرخه مصرف خارج شده از جمله این موارد است.

آمویی به بازدید ۶۷۱۴ مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازدید از ۳۵۷۹ مورد اماکن عمومی توسط ستاد خدمات سفر اشاره و تصریح کرد: در طرح خدمات سفر نوروزی از ۷۵ اماکن اقامتی نیز بازدید به عمل آمد.

وی به ۶۴۷ مورد اخطار و ۱۱۲ مورد پلمب مراکز خدماتی و اقامتی طی این طرح اشاره کرد و گفت: بازرسان توانستند ۶۴۷۲ مورد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را معدوم سازی کنند، همچنین ۷۸ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی، ۱۰۷۳ مورد کلرسنجی، ۲۰۶ مورد نمونه‌برداری آب صورت گرفته است.

فرماندار کرمانشاه گفت: ۲۵۱ مورد بازدید مشترک با سایر ادارات سطح شهرستان کرمانشاه از این مراکز خدماتی انجام و ۳۹ جایگاه نیز ۳۳ مورد تذکر شفاهی و اخطار دریافت کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی