یک فوتی و دو نفر مصدوم بر اثر تصادف چند دستگاه خودرو در اتوبان خلیج فارس.


یک فوتی و دو نفر مصدوم بر اثر تصادف چند دستگاه خودرو در اتوبان خلیج فارس.

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مقارن ساعت ۱۵:۵۸ دقیقه دوشنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ یک مورد حادثه تصادف و محبوسی سرنشینان در خودرو به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپ ایستگاه‌ ۱۳ به...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مقارن ساعت ۱۵:۵۸ دقیقه دوشنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ یک مورد حادثه تصادف و محبوسی سرنشینان در خودرو به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله اکیپ ایستگاه‌ ۱۳ به همراه خودرو حامل تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید به همراه دو سرنشین به شدت با خودروهای دیگر برخورد کرده و با یک خانم میانسال کنار اتوبان برخورد می کند که دچار مصدومیت شدید می شود

بر اثر این حادثه که هر دو سرنشین در خودروی پراید محبوس شده بودند، با حضور آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات نجات و ست هیدرولیک سرنشینان از خودرو خارج شدند ولی متاسفانه یک نفر از سرنشینان که جوان مذکر بود در همان لحظات ابتدایی و بدلیل شدت جراحات در دم جان باخته بود و یک نفر مونث سرنشین دیگر دچار مصدومیت شدید شده بود.

در این حادثه که متاسفانه یک فوتی برجای گذاشت، فرد متوفی پس از تائید عوامل اورژانس، تحویل عوامل انتظامی گردید و دو نفر دیگر، پس از اقدام های اولیه درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

پس از اتمام عملیات و ایمن سازی کامل محل حادثه توسط آتش نشانان، محل تحویل عوامل انتظامی گردید.

اصفهان/ بهمن راعی


یک فوتی و دو نفر مصدوم بر اثر تصادف چند دستگاه خودرو در اتوبان خلیج فارس.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود