خبر بد برای مهدی طارمی پیش از حضور در باشگاه اینتر میلان!


خبر بد برای مهدی طارمی پیش از حضور در باشگاه اینتر میلان!

خبرهای شنیده از باشگاه اینتر حکایت از این دارد که مهدی طارمی برای رسیدن به ترکیب به عنوان یکی از بازیکنان زوج خط حمله اینتر ماموریت آسانی پیش رو ندارد.

وقت صبح- آلبرت گودموندشون، ستاره تیم ملی ایسلند بهترین بازیکن فصل جنوا تا به این مقطع بوده و در سری آ با ۱۰ گل زده در رتبه دهم جدول برترین گلزنان فصل بالاتر از زیرکزی، کوپمینرس و پولیشیچ قرار گرفته است.

این جوان ایسلندی توجه بسیاری تیم‌ها را در نقل و انتقالات زمستانه به خود جذب کرده بود و در نهایت با جنوا ادامه داد تا در تابستان به قیمت قابل توجهی به فروش برسد.

در شرایطی که از اینتر، یوونتوس و تاتنهام به عنوان مشتریان دست به نقد خرید گودموندشون نام برده می‌شد، قیمت در نظر گرفته شده برای فروش او توسط جنوا به ۳۰ میلیون یورو می‌رسید و به گزارش گاتزتا دلوسپورت، او آماده است تا با پاسخ رد دادن به یوونتوس و رقیب لیگ برتری‌اش در مسیر جذب ستاره جوان، اینتر را به عنوان مقصد سال آینده‌اش انتخاب کند.

جذب این بازیکن، کار را برای مهدی طارمی که از پورتو راهی اینتر خواهد شد، دشوار خواهد کرد و با حضور لائوتارو مارتینس، مهدی برای رسیدن به ترکیب به عنوان یکی از بازیکنان زوج خط حمله ماموریت آسانی پیش رو ندارد.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر : ۲۲۸۶۴۶
۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش تحسین‌برانگیز راننده‌های ایرانی هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس