کشف 1409 لاستیک احتکار شده از یک انبار در اصفهان


کشف 1409 لاستیک احتکار شده از یک انبار در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار انواع لاستیک خودرو در یکی از انبارهای...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار انواع لاستیک خودرو در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی از محل بازدید کردند که در بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد انبار مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و موجودی آن به مبادی مربوطه اعلام نشده و لاستیک ها هم از مدت ها قبل در این انبار نگهداری و هیچ گونه خروجی به بازار نداشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه احتکار کالا توسط مالکان آنها محرز شد گفت: در این عملیات هزار و 409 حلقه انواع لاستیک سبک و سنگین احتکار شده شامل هزار و 154 حلقه لاستیک خودروی سواری ، 151 حلقه لاستیک کامیون ، 63 حلقه لاستیک لیفتراک ، 35 حلقه لاستیک تراکتور و 6 حلقه لاستیک لودر صنعتی کشف شد.

کشف 1409 لاستیک احتکار شده از یک انبار در اصفهانسردار هاشمی فر ارزش لاستیک های مکشوفه را برابر ارزیابی انجام شده توسط کارشناسان مربوطه 39 میلیارد و 472 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: طی هماهنگی با مرجع قضایی لاستیک ها توقیف و پرونده ای در زمینه احتکار تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت و 2 نفر از متهمان پرونده نیز به پلیس امنیت اقتصادی استان احضار و اقدامات قضایی در حال انجام است.

اصفهان/ بهمن راعی


کشف 1409 لاستیک احتکار شده از یک انبار در اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)