اقامت 10 میلیونی مسافران نوروزی در مازندران


ایرنا: مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: تعداد مسافران ورودی استان از ۹میلیون و ۷۳۴هزار و ۱۳۶ نفر گذشت. حسین ایزدی افزود: طی ۲۳ اسفند ماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه تعداد مسافران ورودی به استان از ۹میلیون و ۷۳۴هزار و...

اقامت 10 میلیونی مسافران نوروزی در مازندران

ایرنا: مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: تعداد مسافران ورودی استان از ۹میلیون و ۷۳۴هزار و ۱۳۶ نفر گذشت.

حسین ایزدی افزود: طی ۲۳ اسفند ماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه تعداد مسافران ورودی به استان از ۹میلیون و ۷۳۴هزار و ۱۳۶ نفر گذشت.

وی ادامه داد: طی این مدت میزان بازدید از جاذبه‌های تاریخی به ۲۶۳هزار و ۳۲۸، مکان‌های تفریحی به ۹۹هزار و ۴۷۹ و اماکن مذهبی به ۷۷هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به بازدید یک میلیون و ۲۳۸هزار و ۹۴۷ نفری از اماکن طبیعی استان، یادآور شد: همچنین ۱۵هزار و ۵۵۷ از صنایع‌دستی و ۴۲هزار و ۶۵۷ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.

ایزدی با اعلام اینکه حدود هفت هزار واحد و تاسیسات گردشگری طی نوروز امسال درحال ارائه خدمات به مسافران نوروزی است، گفت: همچنین در این مدت ۸۸۹ مورد بازدید نظارتی از اماکن و تاسیسات گردشگری صورت گرفت.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه