افزایش تیراژ تولید پژو پارس در دستور کار ایران خودرو


افزایش تیراژ تولید پژو پارس در دستور کار ایران خودرو

بنابر اعلام ایران خودرو به دنبال تمدید مجوز تولید پژو پارس، این شرکت تصمیم به افزایش تولید این خودرو گرفته است. به گزارش پدال، در اطلاعیه این شرکت آمده است: گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق...

بنابر اعلام ایران خودرو به دنبال تمدید مجوز تولید پژو پارس، این شرکت تصمیم به افزایش تولید این خودرو گرفته است.

افزایش تیراژ تولید پژو پارس در دستور کار ایران خودرو

به گزارش پدال، در اطلاعیه این شرکت آمده است:

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.
این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال صورت گرفته است.
به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

افزایش تولید خودرویی که قرار بود از خط تولید خارج شود!

بعد از کلی هیاهو پیرامون خروج پژو پارس از خط تولید، قرار شد تا مدتی دیگر این شیر پیر میهمان جاده مخصوص باشد؛ کیفیت بسیار پایین و نداشتن ایمنی کافی باعث شده بود تا استاندارد با فشار بر ایران خودرو خواستار پایان تولید این خودروی قدیمی شود.

از آن جایی که عمده زیر ساخت تولید خودرو در ایران برای پلت فرم پژو ۴۰۵ است، این نگرانی باعث شد تا مدیران دولتی برای جلوگیری از ایجاد بحران و کاهش شدید تولید خودرو باز هم پارس را در خط تولید نگه دارند.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود