معمای تصویری پیدا کردن قاتل | کافیه به سرنخ‌ها دقت کنی تا بتونی زیر 10 ثانیه قاتل رو پیدا کنی


این معمای تصویری کارآگاهی را خوب نگاه کنید و قاتل را زیر ۱۰ ثانیه شناسایی و دستگیر کنید!

معماهای تصویری از دسته چالش‌های ذهنی و فکری هستند که تفکر انتقادی و مهارت‌های حل مسئله شما را به بوته آزمایش می‌گذارد و باعث افزایش هوش و بهبود تمرکز مخاطب می‌شوند.معماهای تصویری خیلی بیش از فعالیت‌های جستجو و یافتن ساده اشیا هستند. این معماها به طرزی خلاقانه و ماهرانه طراحی و ساخته شده‌اند و سرشار از طنز و چالشی هستند که بزرگسالان و کودکان این سبک معماها را به همین دلیل دوست دارند.

از جذاب‌ترین و رایج‌ترین چالش‌های پازل تصویری می‌توان به معماهای تصویری اشاره کرد که شامل یافتن یک یا چند سرنخ در تصویر هستند. تلاش منظم برای چنین معما و چالش‌هایی به مرور به تقویت مهارت‌های حل مسئله شما کمک کرده و علاوه بر این، یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های مفید برای مغز شما خواهد بود. در این معما برای شما یک معمای ساده تصویری اما در عین حال چالش‌انگیز را آورده‌ایم که نیاز به استفاده از قدرت ذهن شما دارد.

راستی! سایت ستاره را روزانه برای حل معماها و بازی‌های فکری چک کنید و با تلاش برای حل معماها، به مرور و با گذشت زمان شاهد افزایش قدرت مغز و بهبود مهارت تفکر منطقی و مهارت حل مسئله خود حتی در زندگی روزمره و در مواجه با ساده‌ترین چالش‌های زندگی خواهید شد.

بیشتر بخوانید: معمای تصویری | چه کسی در این تصویر انسان واقعی است؟

معمای تصویری پیدا کردن قاتل

معمای تصویری پیدا کردن قاتل | کافیه به سرنخ‌ها دقت کنی تا بتونی زیر 10 ثانیه قاتل رو پیدا کنیمعمای تصویری پیدا کردن قاتل

.

.

.

.

مثل یک کارآگاه فکر کنید و به تمام جزئیات تصویر خوب دقت کنید

.

.

.

.

پاسخ در همین تصویر پنهان است

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: معمای تصویری پیدا کردن جسد | از هوشت استفاده کن و تو پنج ثانیه بگو کدوم یکی از این سه فرد، مُرده؟

.

.

.

.

آیا موفق به دیدن قاتل شدید؟

قبل از دیدن پاسخ، جواب خود را برای ما کامنت کنید

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری پیدا کردن قاتل

قاتل پسری با کفش اسکیت سبز رنگ است. گوشه‌ای از لباس او، در دست جسد است که حاکی از به قتل رسیدن او توسط همین پسر و مبارزه مقتول با او است.

معمای تصویری پیدا کردن قاتل | کافیه به سرنخ‌ها دقت کنی تا بتونی زیر 10 ثانیه قاتل رو پیدا کنیپاسخ معمای تصویری پیدا کردن قاتل

آیا توانستید از پس حل این معما برآیید و ذهن کارآگاهی خود را به کار بگیرید؟ به شما افتخار می‌کنیم.

از مهم‌ترین مزایای حل معماها تصویری افزایش قدرت مغز و حتی ضریب IQ است. اما با این حال، حتی اگر به افزایش ضریب هوشی خود اهمیتی نمی‌دهید، فعال نگه داشتن مغز با حل معماها و پازل‌های فکری می‌تواند باعث تاخیر در بروز علائم زوال عقل و بیماری آلزایمر شود. در حقیفت فعال نگه داشتن ذهن از طریق حل معما و سایر فعالیت‌های حل مسئله می‌تواند میزان آسیب سلول‌های مغزی را که در بیماران آلزایمر اتفاق می‌افتد، کاهش دهد و همچنین از رشد سلول‌های عصبی جدید حمایت کرده و ارتباطات بین آنها را تقویت می‌کند. بنابراین، هر چه زودتر شروع به اضافه کردن روتین حل معما به زندگی خود کنید، برای خودتان در آینده بهتر است و کمتر دچار بیماری‌های زوال عقل خواهید شد.

بیشتر بخوانید: معمای تصویری | ذهن قفل شکنت رو به کار بگیر و رمز عبور رو توی این تصویر پیدا کن

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معما و هوش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی