نجات کودک 6 ماهه با بالگرد اورژانس + جزئیات


نجات کودک 6 ماهه با بالگرد اورژانس + جزئیات

به گزارش رکنا، رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: در پی تماس با مرکز تلفن اورژانس گلستان، مبنی بر نیاز به بالگرد برای انتقال کودک بدحال به...

به گزارش رکنا، رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: در پی تماس با مرکز تلفن اورژانس گلستان، مبنی بر نیاز به بالگرد برای انتقال کودک بدحال به مرکز استان، بلافاصله بالگرد اورژانس به مینودشت اعزام شد.

محمدجواد مقسمی افزود: کودک ۶ ماهه بدحال با کاهش سطح هوشیاری پنج دارای بیماری کلیوی بود که بررسی نشان داد، وی جهت درمان نیاز به انتقال به مشهد دارد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده با سازمان اورژانس کشور برای این جابجایی و انتقال، بالگرد ویژه از تهران بلافاصله پرواز کرد و به فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان رسید.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بالگرد اورژانس استان کودک مورد نظر را که اینتوبه شده بود، از بیمارستان فاطمه زهرا (س) مینودشت با رعایت شرایط ایمنی جابجایی، به فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان انتقال داد.

مقسمی افزود: بلافاصله هواپیمای بال ثابت اورژانس تهران (هوا نیروز)، بیمار را از بالگرد اورژانس ۱۱۵ گلستان تحویل گرفت و به بیمارستان فوق تخصصی کودکان دکتر شیخ مشهد انتقال داد.

وی ادامه داد: معاینات و امور پزشکی بر روی این بیمار در مشهد در حال انجام است.


نجات کودک 6 ماهه با بالگرد اورژانس + جزئیات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان