سارقان کفش و لباس از فروشگاه‌های مشهد دستگیر شدند


سارقان کفش و لباس از فروشگاه‌های مشهد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری امام رضا (ع) ۲ متهم به ۲۴ فقره کش‌روی از فروشگاه‌های لباس و کفش در شهر مشهد دستگیر شدند.

سرهنگ عباسعلی دهقانی در تشریح جزئیات این پرونده اظهارداشت:در پی گزارش سرقت‌های سریالی از فروشگاه‌های لباس و کیف و کفش در محدوده میدان ۱۷ شهریور موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری امام رضا (ع) با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها متهمان را که ۲ زن هستند شناسایی و تحقیقات میدانی خود را با گشت‌های نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه یکی از تیم‌های نامحسوس کلانتری امام رضا (ع) متهمان را در حال پرسه زنی در یکی از مجتمع‌های تجاری مشاهده و با کنترل نامحسوس در حال کش روی از یک مغازه کیف و کفش دستگیر کردند.

سرهنگ دهقانی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در چندین مرحله بازجوئی و مواجهه با تصاویر به‌دست آمده از آن‌ها در تعدادی از سرقت‌ها به ۲۴ فقره کش‌روی از فروشگاه‌های البسه و کیف و کفش در هسته مرکزی شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: در ادامه این عملیات با هماهنگی قضائی مخفیگاه متهمان در محدوده شهرک شهید رجائی مورد بازرسی قرار گرفت و در این رابطه ۶ جفت انواع کفش‌های مردانه، زنانه، بچگانه، ۴ دست پیراهن دخترانه، ۳ عدد کیف بچگانه، ۱۱ روسری زنانه، ۳ عدد کلاه، ۵ عدد شال گردن، ۲ جفت دستکش، ۸ دست لباس زنانه مسروقه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد مقدس خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریز زیر چکمه های ارتش سرخ - جلد 2