13 بدر بوشهر باران خفیف دارد


13 بدر بوشهر باران خفیف دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعت‌هایی از وقت امروز و فردا با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در برخی نقاط استان و روی دریا، دور از انتظار نخواهد بود.

پیام مساعدی افزود: همچنین امروز و فردا در سواحل جنوبی، طی ساعت‌هایی با افزایش سرعت باد شمالی، دریا تا حدودی متلاطم پیش بینی می‌شود. از روز سه شنبه تا پایان هفته، سواحل استان در اغلب ساعات آرام پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استانغ کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی بر روی دریا طی ساعت‌هایی، ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در مناطق جنوبی طی ساعت‌هایی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۰۰:۴۱، جزر اول دریا ساعت ۰۴:۵۰، مد دریا ساعت ۱۲:۰۸ و جزر دوم ساعت ۲۰:۰۹ خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟