نتانیاهو: برگزاری انتخابات زودهنگام تنها به نفع حماس است


نتانیاهو: برگزاری انتخابات زودهنگام تنها به نفع حماس است

«درخواست برای برگزاری انتخابات در حال حاضر، در اوج جنگ، در حالی که تنها یک قدم با پیروزی فاصله داریم، اسرائیل را حداقل برای شش ماه، البته به نظر من، برای هشت ماه فلج خواهد کرد».

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی باردیگر درخواست برای برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی را رد کرد و گفت که این انتخابات به تلاش‌های جنگی این رژیم آسیب می‌زند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، وی افزود که این انتخابات تنها به نفع حماس خواهد بود.

نتانیاهو در یک کنفرانس مطبوعاتی در بیت‌القدس با تکرار برخی ادعا‌ها گفت: «درخواست برای برگزاری انتخابات در حال حاضر، در اوج جنگ، در حالی که تنها یک قدم با پیروزی فاصله داریم، اسرائیل را حداقل برای شش ماه، البته به نظر من، برای هشت ماه فلج خواهد کرد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت که انتخابات، مذاکرات جاری برای آزادی گروگان‌ها را از مسیر خود خارج می‌کند.

بر اساس این گزارش، معترضان به سیاست‌های دولت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مقابل کنست تجمع کردند تا خواهان استعفای نتانیاهو و آزادی گروگان‌های حماس شوند.

این دومین روز تظاهرات گسترده ضد دولتی و تازه‌ترین تظاهرات در هفته‌های اخیر است. هزاران تظاهرکننده روز شنبه نیز به خیابان‌های تل آویو، بیت‌المقدس، قیصریه، راعانا و هرتزلیا آمده بودند.

«یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون و نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در یک سخنرانی رسانه‌ای گفت که انتخابات زودهنگام در زمان جنگ ایده‌آل نیست، ولی حیاتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی