تصادف زنجیره ای در قزوین 4 مصدوم در بر داشت


تصادف زنجیره ای در قزوین 4 مصدوم در بر داشت

به گزارش رکنا، ناصر صبوری غیاثوند اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای چند خودرو شامل، هایما، بنز و سوزوکی ویتارا در کیلومتر ۳۵ آزادراه قزوین - تهران واقع در لاین جنوبی قبل از پمپ...

به گزارش رکنا، ناصر صبوری غیاثوند اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای چند خودرو شامل، هایما، بنز و سوزوکی ویتارا در کیلومتر ۳۵ آزادراه قزوین - تهران واقع در لاین جنوبی قبل از پمپ بنزین عزیزی، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر بلافاصله تیم های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با دریافت این گزارش تیم امداد و نجات پایگاه شهدای آبیک جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل حادثه اعزام و اقدامات اولیه برای حادثه دیدگان این سانحه به عمل آمد.

صبوری غیاثوند بیان کرد: این حادثه چهار مصدوم به همراه داشت که پس ارزیابی و رهاسازی یک مصدوم و انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای ۲ مصدوم حادثه، ۲ مصدوم دیگر برای انجام اقدامات درمانی و مراقبتی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی از سفر، از تمامی رانندگان تقاضا داریم که با سرعت ایمن و پرهیز از شتاب و عجله به مسیر خود ادامه دهند.


تصادف زنجیره ای در قزوین 4 مصدوم در بر داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ کیارش چی میشه بعدت