حمله با سلاح سرد به مسئول فنی داروخانه در شیراز + جزئیات


حمله با سلاح سرد به مسئول فنی داروخانه در شیراز + جزئیات

به گزارش رکنا، راعی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار بیانیه ای، حمله با سلاح سرد به قائم مقام مسئول فنی یکی از داروخانه‌ های شیراز را محکوم کرد و...

به گزارش رکنا، راعی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار بیانیه ای، حمله با سلاح سرد به قائم مقام مسئول فنی یکی از داروخانه‌ های شیراز را محکوم کرد و خواستار برخورد قانونی در این زمینه شد.

در متن این بیانیه آمده است:

خبر کوتاه بود و تاسف بار؛ در شرایطی که در ماه‌های اخیر مواردی از ضرب و شتم به کادر درمان را در کشور شاهد بودیم، این بار قشر مظلوم داروساز در شیراز مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

با آرزوی بهبودی عاجل برای آقای «ماری اوریاد» دانشجوی داروسازی متعهد خطه فارس، اینگونه حوادث را به شدت محکوم نموده و امید است رسیدگی و بررسی هر چه سریعتر به این حادثه توسط مسوولان امر مورد توجه قرار گیرد.

ضمن ابراز تاسف بابت وقوع چنین حادثه‌ای برای این دانشجوی داروسازی متعهد و با اخلاق؛ یادآور می‌شود ایجاد امنیت شغلی کادر درمان در محیط‌های درمانی کمترین خواسته به حق آنان است و داروسازان عزیز نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

امید است با همکاری نهاد‌های ذیربط، راه حل فوری برای مقابله با تکرار چنین حوادثی اتخاذ و تدابیر اساسی در این رابطه اندیشیده شود.

از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار بررسی مجدد لایحه تامین امنیت کادر درمان در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جهت حفظ هر چه بیشتر امنیت و سلامت کادر درمان هستیم.


حمله با سلاح سرد به مسئول فنی داروخانه در شیراز + جزئیات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!