9 قاچاقچی سوخت دستگیر شدند


9 قاچاقچی سوخت دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، دستگیری سارق و شکارچی و یک بلاگر متخلف از مهمترین آن‌ها است.

سردار جلیل موقوفه‌ای غروب سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیدند، ابراز داشت: مهمترین این رویداد‌ها مربوط به کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه ۹ نفر در رابطه با قاچاق سوخت در استان سمنان دستگیر شدند، افزود: همه این متهمان به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه زن سارق مغازه و دو همدست دیگر او که مرد بودند در گرمسار دستگیر شدند، ابراز داشت: این افراد با روش کش روزنی ۴۳۰ میلیون ریال سرقت کرده بودند که تلاش‌ها برای کشف سرقت‌های احتمالی توسط این باند همچنان ادامه دارد.

موقوفه‌ای از شناسایی و دستگیری یک بلاگر در گرمسار خبر داد و تصریح کرد: اتهام این فرد اقدام به انتشار محتوای هنجار شکنانه در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.

وی از دستگیری دو شکارچی غیر مجاز در سرخه خبر داد و افزود: دو قبضه سلاح و مقادیری فشنگ از خودرو این متهمان کشف شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی