گزینه نیمکت ایران در رادار تیم فوتبال کره‌جنوبی


گزینه نیمکت ایران در رادار تیم فوتبال کره‌جنوبی

دو مربی فرانسوی و ترکیه‌ای در بین گزینه های مدنظر اتحادیه فوتبال کره جنوبی به منظور انتخاب سرمربی جدید هستند.

اتحادیه فوتبال کره جنوبی که در اوایل اسفندماه پس از اخراج یورگن کلینزمن از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور، سون‌هونگ هوانگ را به عنوان سرمربی موقت کره معرفی کرد، حالا در تلاش برای یافتن بهترین گزینه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کره است.

کمیته فنی اتحادیه فوتبال کره جنوبی روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که هفت مربی خارجی و چهار مربی کره‌ای را به این منظور در نظر گرفته و از بین آنها یکی را به عنوان سرمربی جدید کره منصوب خواهد کرد.

گزینه نیمکت ایران در رادار تیم فوتبال کره‌جنوبی

شبکه تلویزیونی «KBS» کره، امروز (چهارشنبه) از چند گزینه مدنظر اتحادیه فوتبال کره رونمایی کرد. بر اساس این گزارش؛ اِروی رنار سرمربی فعلی تیم ملی زنان فرانسه، شنول گونش سرمربی پیشین ترکیه،‌ میونگ‌بو هونگ سرمربی پیشین کره و اولسان هیوندای، گی‌دونگ کیم سرمربی فعلی اف‌سی‌سئول، جونگ‌هیو لی سرمربی فعلی گوانگژو اف‌سی و سون‌هونگ هوانگ سرمربی فعلی و موقت کره گزینه‌های مدنظر این اتحادیه به این منظور هستند.

کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 قطر با شکست 2 بر صفر مقابل اردن از رسیدن به فینال این رقابت‌ها بازماند و همین باعث شد در کشور کره انتقادات زیادی نسبت به عملکرد کلینزمن و کادر فنی‌اش مطرح شود که در نهایت این مربی آلمانی اخراج شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | توافق مهم ایران و افغانستان بر سر آب از زبان سخنگوی وزارت خارجه