اعلام جزئیات تشییع و تدفین پیکر سرلشکر شهید زاهدی


جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی اعلام شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در نشستی با حضور مسوولان اجرایی استان گفت: پیکر شهید زاهدی جمعه این هفته روز قدس در تهران تشییع و بعدازظهر وارد اصفهان خواهد شد.

سردار مجتبی فدا افزود: مراسم وداع با پیکر این شهید شامگاه جمعه در رهنان و سحر شنبه (۱۸ فروردین) نیز در صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار می‌شود.

او گفت: مراسم تشییع پیکر شهید زاهدی شنبه ۱۸ فروردین از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: محل دفن سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت وی کنار همرزمان شهیدش در گلستان شهدای اصفهان خواهد بود.

در این نشست استاندار اصفهان نیز گفت: با تشییع باشکوه شهید زاهدی در اصفهان می‌توان موجی از امید را در دل جبهه مقاومت و مردم به وجود آورد.

سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه پایمردی این شهید ولامقام به ارزش‌های انقلاب اسلامی، ساده زیستی و پر تلاش بودن در کار از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی این شهید است، افزود: اگر امروز اتفاقات مهمی در جبهه مقاومت رخ داده و شاهد پیروزی‌های این جبهه علیه رژیم صهیونیستی هستیم با مجاهدت شبانه روزی قدس و مقاومت حاصل شده است.

جانثاری معاون سیاسی امنیتی استانداری هم در این نشست به دیگر وظایف دستگاه‌های اجرایی استان در مراسم تشییع اشاره کرد و گفت: مسوولیت برگزاری مراسم تشییع با سپاه صاحب الزمان (عج) استان است و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی شامل شهرداری، سازمان تبلیغات، صداوسیما، اورژانس، هلال احمر، نیروهای نظامی و امنیتی با هماهنگی این ارگان به وظایف خود عمل می‌کنند.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان هم در این نشست، گفت: ویژگی اصلی این شهید والامقام این بود که سرباز ولایت بودند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بدون هیچ چشم داشتی همه وجود خود را برای اسلام و اهل بیت و مردم فدا کردند.

سردار جواد استکی افزود: درجه بندگی سردار زاهدی را رزمندگان می‌دانند، ایشان برای رضایت خداوند متعال و ادای تکلیف در برابر اسلام و انقلاب همواره تلاش می‌کردند و مطابق امر ولایت بودند.

اوگفت: هر مأموریتی که به این شهید والامقام واگذار می‌شد را با تمام توان به ثمر می‌رساندند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبودند.

سردار جواد استکی افزود: سرلشکر شهید زاهدی فرماندهی شجاع، دلاور، مدبر، فکور، با تجربه، متواضع و با تقوا بود و به هیچ چیزی در دنیا وابستگی نداشتند و تمام وجود خود را صرف مسیر انقلاب کرد. سردار استکی اضافه کرد: امیدوارم با اجرای برنامه‌ای هماهنگ و منسجم بتوانیم در استان اصفهان و کشور حق این شهید بزرگوار را ادا کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها