محرم نویدکیا- جواد نکونام؛ همه چیز مساوی است


محرم نویدکیا- جواد نکونام؛ همه چیز مساوی است

به گزارش رکنا، جواد نکونام و محرم نویدکیا در شرایطی روز شنبه بار دیگر روبروی هم قرار خواهند گرفت که خیلی ها آنها را نماینده های نسل جدید مربی ها می دانند، نویدکیا به خاطر فوتبال مالکانه و...

به گزارش رکنا، جواد نکونام و محرم نویدکیا در شرایطی روز شنبه بار دیگر روبروی هم قرار خواهند گرفت که خیلی ها آنها را نماینده های نسل جدید مربی ها می دانند، نویدکیا به خاطر فوتبال مالکانه و هجومی مورد توجه قرار گرفته است و جواد نکونام هم به خاطر بازی های بسته و نتیجه گرا در فوتبال ایران معروف شده است.

جالب است که بدانید جواد نکونام و محرم نویدکیا به عنوان سرمربی در تیم های مختلف 5 بار در لیگ برتر روبروی هم قرار گرفته اند که حاصل آن یک پیروزی برای هر کدام و 3 نتیجه تساوی بوده است.

البته نویدکیا به عنوان سرمربی مس رفسنجان در روزهای پایانی سال 1402 موفق شد استقلال جواد نکونام را در جام حذفی با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد تا بازی روز شنبه دو تیم برای سرمربی آبی ها حکم دیدار انتقامی داشته باشد.

استقلال برای حفظ اختلاف با پرسپولیس در رده دوم جدول رده بندی محکوم به پیروزی برابر مس است و باید دید آیا آبی ها می توانند از این دیدار برنده از زمین خارج شوند یا نه.


محرم نویدکیا- جواد نکونام؛ همه چیز مساوی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا