فیلم عملیات اورژانسی پیوند عضو کودک سه ساله / اورژانس هوایی به پرواز درآمد


فیلم عملیات اورژانسی پیوند عضو کودک سه ساله / اورژانس هوایی به پرواز درآمد

به گزارش رکنا، جعفر میعادفر گفت: در پی گزارش حادثه قطع عضو کودک سه ساله از ناحیه مچ دست در روستای کاکا از توابع شهرستان ماهنشان شهر دندی، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ زنجان به...

به گزارش رکنا، جعفر میعادفر گفت: در پی گزارش حادثه قطع عضو کودک سه ساله از ناحیه مچ دست در روستای کاکا از توابع شهرستان ماهنشان شهر دندی، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ زنجان به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: اورژانس استان تهران به منظور پیوند دست قطع شده کودک در بیمارستان امام خمینی تهران و با توجه به محدودیت دایره پروازی بالگرد، هماهنگی‌های لازم بین مراکز اورژانس زنجان، البرز و تهران را انجام داد تا کودک در مرحله اول سریعا از زنجان به البرز انتقال یابد.

رئیس سازمان اورژانس گفت: همزمان با مرحله اول فرایند انتقال، بالگرد اورژانس هوایی تهران نیز در یک پرواز اضطراری عازم پایگاه هوایی اورژانس البرز شد، تا کودک را تحویل گرفته و به تهران انتقال دهد.

میعادفر افزود: با حضور نیرو‌های عملیاتی مرکز اورژانس استان تهران، کودک مصدوم، پس از تحویل گرفتن از همکاران اورژانس زنجان به سرعت به پایگاه هوایی اورژانس استان تهران اعزام شد و از آنجا توسط آمبولانس به بیمارستان امام خمینی تهران انتقال یافت.

رئیس سازمان اورژانس گفت: براساس آخرین گزارش رسیده، عمل جراحی پیوند مچ قطع شده این کودک سه ساله توسط تیم جراحی بیمارستان امام خمینی تهران با موفقیت انجام شده است.


فیلم عملیات اورژانسی پیوند عضو کودک سه ساله / اورژانس هوایی به پرواز درآمد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها