دستگیری سارق حرفه در عملیات تعقیب و گریز تهران + جزئیات


دستگیری سارق حرفه در عملیات تعقیب و گریز تهران + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل وی در محدوده تهرانپارس در چهاردهم فروردین ماه امسال، ماموران کلانتری 126 تهرانپارس...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با گزارش یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل وی در محدوده تهرانپارس در چهاردهم فروردین ماه امسال، ماموران کلانتری 126 تهرانپارس دست به کار و سراغ فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته در محل سرقت رفتند و موفق به شناسایی سارق شدند.

وی افزود: پانزدهم فروردین ماه، ماموران گشت کلانتری 126 تهرانپارس طی گشتزنی های خود با سارق مذکور رو در رو شدند اما سارق با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که در یک عملیات تعقیب و گریز پس از طی مسافت کوتاهی دستگیری شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری 126 تهرانپارس به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه در محدوده تهرانپارس اعتراف کرد و اقرار داشت که از منزل شاکی 2 عدد پمپ دینام کولر، یک دستگاه جوش، سنگ فرز، رینگ و لاستیک، یک دستگاه هیلتی مجموعا با ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال را با شکستن قفل انباری به سرقت برده است.


دستگیری سارق حرفه در عملیات تعقیب و گریز تهران + جزئیات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب