کیف قاپی 3 دزد جسور در یافت آباد تهران / پلیس وارد عمل شد


کیف قاپی 3 دزد جسور در یافت آباد تهران / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر بیان داشت: 15 فروردین ماه امسال، ماموران گشت کلانتری 151 یافت آباد در حال گشت زنی در شهرک صاحب الزمان...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر بیان داشت: 15 فروردین ماه امسال، ماموران گشت کلانتری 151 یافت آباد در حال گشت زنی در شهرک صاحب الزمان (عج) تهران بودند که متوجه یک فقره کیف قاپی توسط 3 سارق از یک عابر پیاده شدند که بلافاصله ماموران به متهمان فرمان ایست دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: سارقان بدون توجه به دستورات پلیسی متواری شدند که بر این اساس تعقیب و گریز برای دستگیری آنها آغاز و با ایجاد طرح مهار، در یک عملیات منسجم و پلیسی هر 3 موتورسوار متوقف و دستگیر شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در بازرسی از سارقان، از هر کدام یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل شدند که در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر کیف قاپی اعتراف کرده و به چندین فقره سرقت مشابه نیز اقرار کردند.

سرهنگ موسوی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه های پلیسی از تردد در محل های تاریک و خلوت که فرصت مناسبی برای کیف قاپی و سرقت بوده، خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه سرقت و مزاحمت سریعا با سامانه 110 تماس بگیرند.


کیف قاپی 3 دزد جسور در یافت آباد تهران / پلیس وارد عمل شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان