تذکر مهم تاج درباره استقلال و پرسپولیس


تذکر مهم تاج درباره استقلال و پرسپولیس

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه راهپیمایی روز قدس درباره اخرین شرایط صدور مجوز حرفه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: خوشبختانه جامعه ورزش همپای سایر اقشار مردم در راهمپایی بزرگ روز قدس شرکت کردند. امسال یک سال ویژه است. همه مردم از همه اقشار آمده‌اند و ورزش هم به نوبه خود در این مراسم شرکت کرده است. باید از آن‌هایی که نیامده‌اند پرسید که چرا نیامده‌اند، زیرا با توجه به جنایات اخیر که توسط اسرائیل انجام شد و اصول بین المللی را رعایت نکردند و سفارت کنسولگری ما را زدند و شهدای بزرگواری را کشتند. همه این رویدادها دست به دست هم داده است که ما امروز در راهمپیمایی روز جهانی قدس یک روز ویزه را رقم بزنیم.

تذکر مهم تاج درباره استقلال و پرسپولیس

او درباره آخرین روند مجوز حرفه ای ادامه داد: هر دو باشگاه مشکل جدی ندارند اما بارگذاری مدارک در اختیار خودشان است. آخرین تحولات را فقط خودشان می‌دانند. البته ما هم آنلاین روی سیستم می‌توانیم ببینیم . وزیر محترم ورزش از این موضوع اطلاعات دقیقی دارند و بعد از عید ایشان چهار جلسه راجع به مجوز حرفه‌ای برگزار کرد تا مشکلات این دو باشگاه را حل کند. من حس می‌کنم مشکل جدی‌ای وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریز زیر چکمه های ارتش سرخ - جلد 2