آخرین تقلاها در میدان جنگ/حمله فسفری اسرائیل به جنوب لبنان


آخرین تقلاها در میدان جنگ/حمله فسفری اسرائیل به جنوب لبنان

اقتصادنیوز: پس از حمله موشکی حزب الله لبنان، منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی با بمب فسفری منطقه‌ای در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه‌های لبنانی از حمله شدید رژیم صهیونیستی با گلوله‌های توپخانه و بمب‌های فسفری به شهر الخیام در جنوب لبنان خبر دادند.

جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است.

این حمله در حالی صورت گرفته است که حزب الله لبنان روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، مبارزان مقاومت اسلامی، نظامیان و تجهیزات رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی «المالکیه» با توپخانه و موشک هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
روزنامه جمهوری اسلامی: تا حالا از خودتان پرسیده‌اید روسیه که امنیت آسمان سوریه را بر عهده دارد، چرا مانع حملات هوایی اسرائیل به این کشور نمی‌شود؟

اقتصادنیوز: تا چه وقت قرار است خودمان را با شعارهائی از قبیل اینکه با ریخته شدن خون این نیروهای زبده هزاران نفر مانند آنها جایشان را پر خواهند کرد سرگرم کنیم؟

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

خبر مرتبط
آخرین آمار کودکان فلسطینی اسیر در زندان‌های اسرائیل/ این کودکان محاکمه می‌شوند

طبق آنچه باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرده است، ۲۰۰ کودک فلسطینی در زندان‌های رژیم اسرائیل در اسارت به سر می‌برند.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج