افزایش دوربین‌های کنترل سرعت در تهران


افزایش دوربین‌های کنترل سرعت در تهران

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش دوربین‌های کنترل سرعت و برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات خبر داد.

افزایش دوربین‌های کنترل سرعت در تهران

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی را پلیس راهور تهران بزرگ در سال جدید برای فرهنگ سازی و کاهش تصادفات دارد.

وی بیان داشت: اتاق فکرهای زیادی تشکیل شده و راهبردهای بسیاری برای کاهش تصادفات و فرهنگ سازی بیان و تصمیم‌گیری شده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: به خاطر اینکه سرعت جز مؤلفه‌های اصلی تصادفات در شهر تهران است در سال جدید تمرکز پلیس بیشتر بر روی این اصل بوده است.

سرهنگ جوانبخت افزود: دوربین‌های پرتابل بسیار مجهز و خوبی در حال تهیه است که در حال بهره برداری از آنها هستیم و وابسته به مکان نیستند و روشنایی بر آنها تأثیر ندارد و بنا به اختیار پلیس و هر کجا که پلیس تصمیم بگیرد این دوربین در آنجا مستقر می‌شود. در معابری که بحث سرعت در آنها مطرح است این دوربین‌ها کارایی بسیار بالایی دارند و از آنها استفاده خواهد شد و دیگر رانندگان نمی‌توانند آنجا را شناسایی کنند و با رسیدن به آنجا نمی‌توانند سرعت خود را کاهش دهند. در واقع این دوربین‌ها بسته به موقعیت مکانی خود اعمال قانون‌ها را انجام می‌دهند و دلیل بسیار خوبی برای رانندگانی است که می‌خواهند با آرامش رانندگی کنند.

وی گفت: در بحث فرهنگ سازی انیمیشن سیا ساکتی و فرفری برای گروه سنی کودکان نیز تولید و در حال پخش است که این مهم از دید پلیس دور نمانده است و اتفاقات خوبی قطعاً در کنترل تصادفات و کاهش آنها در سال ۱۴۰۳ خواهد افتاد./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...