شکسته شدن سد در یکی از شهرهای استان اورنبورگ روسیه و به زیر آب رفتن خانه ها + فیلم


شکسته شدن سد در یکی از شهرهای استان اورنبورگ روسیه و به زیر آب رفتن خانه ها + فیلم

در شهر سیل زده اورسک، واقع در استان اورنبورگ روسیه ، بیش از 700 نفر از جمله 210 کودک تخلیه شدند.

به گزارش اسپوتنیک، این خبر را شهرداری اورسک در کانال تلگرامی خود اطلاع داد.
در این خبر آمده است: "711 نفر از جمله 210 خردسال تخلیه شدند. 257 نفر در مراکز اسکان موقت هستند که 76 کودک هستند، افراد در حال ورود هستند. اتوبوس ها در محل ها مشغول به کار هستند، آنها از محل پیاده شدن از قایق ها و ماشین ها تا نقاط اسکان موقت حرکت می کنند".
در حال حاضر، بیش از 2400 ساختمان مسکونی به زیر آب رفته اند
دفتر شهردار اورسک گفت، روز جمعه، در منطقه خیابان اورنبورگسکایا، سدی که شهر را از رودخانه اورال محافظت می کرد شکست. شهردار واسیلی کوزوپیتسا تصریح کرد که این سد در دو مکان آسیب دیده است. نیمی از بخش قدیمی شهر اورسک زیر آب رفته است و خطر جدا شدن این منطقه از بخش جدید شهر وجود دارد.
اکنون تخلیه دسته جمعی مردم صورت گرفته است، مراکز اسکان موقت برای آنها تدارک دیده شده است. در مجموع 4258 خانه و 10987 نفر در منطقه سیل زده گرفتار شدند. تعدادی از تاسیسات شبکه برق رسانی زیرآب رفته و برق چندین منطقه قطع شده است.
بامداد شنبه، سطح آب رودخانه اورال در اورسک بحرانی شد و به 9.27 متر رسید. به گفته کارشناسان، آب بین یک و نیم تا دو هفته دیگر از شهر خارج می شود. 531 نفر از جمله 216 امدادگر وزارت اوضاع اظطراری روسیه ، 125 دستگاه تجهیزات و 75 فروند شناور در محل مشغول به کار هستند. در اورسک، مانند کل استان اورنبورگ، وضعیت اضطراری اعلام شده است.
طبق آخرین خبر رسیده جنازه های سه نفر در شهر سیل زده اورسک پیدا شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر گمشده یسنا کیست و آخرین وضعیت گم شدنش چیست؟