ترکیب استقلال با سورپرایزهای بزرگ


ترکیب استقلال با سورپرایزهای بزرگ

به گزارش رکنا؛ انتظار هواداران استقلال برای برگزاری نخستین بازی تیم مورد علاقه‌شان در سال جدید به سر رسید و آبی پوشان امروز در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان...

به گزارش رکنا؛ انتظار هواداران استقلال برای برگزاری نخستین بازی تیم مورد علاقه‌شان در سال جدید به سر رسید و آبی پوشان امروز در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان می‌روند. از زمان حضور محرم نویدکیا در این تیم مس توانسته که بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در این مدت هیچ شکستی را متحمل نشده است.

جواد نکونام برای اینکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند و در صورت توقف رقبا فاصله‌اش را با آنها افزایش دهد، امروز چاره‌ای جز کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز ندارد. هرچند که استقلال بازی سختی مقابل مس رفسنجان در پیش دارد و آبی پوشان امیدوارند که با کسب پیروزی در این مسابقه، ضمن حفظ صدر جدول، نتایج پرسپولیس و سپاهان نیز به سود آنها ورق رقم بخورد.

جواد نکونام برای این مسابقه و نسبت به آخرین دیدار برابر هوادار، چند تغییر مهم در ترکیب تیمش ایجاد کرده است که طی آن روزبه چشمی به خط دفاعی منتقل شده و مهرداد محمدی نیز به ترکیب بازگشته است.

سیدحسین می‌خواهد سال را با کلین شیت آغاز کند

کاپیتان استقلال که در فیفا دی و در دیدار برابر ترکمنستان برای تیم ملی به میدان رفت، امروز در قفس توری آبی‌ها قرار می‌گیرد و وظیفه مهمی بر عهده دارد. باید دید که او سال را با کلین شیت آغاز می‌کند یا خیر.

ترکیب استقلال با سورپرایزهای بزرگ

ترکیب استقلال برای دیدار با مس رفسنجان:

حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

تصویری از گرم کردن بازیکنان استقلال قبل از بازی مس رفسنجان18:24

استقبال کم هواداران استقلال از بازی به خاطر افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیت های استادیوم آزادی


ترکیب استقلال با سورپرایزهای بزرگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


5 میلیون نفر از جاماندگان، سهام عدالت می‌گیرند