کارشناسی داوری بازی استقلال و مس رفسنجان| گل استقلال سوخت؟


کارشناسی داوری بازی استقلال و مس رفسنجان| گل استقلال سوخت؟

دیدار حساس استقلال تهران و مس رفسنجان در هفته 22 لیگ برتر فوتبال ایران و به قضاوت «بیژن حیدری» در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

کمک های حیدری در این دیدار، علیرضا ایلدروم، حسین مرادی و مهرداد خسروی بودند و ناظر دیدار هم محمود رفیعی بود.

در دقیقه ۷۶ استقلالی ها به خطای پنالتی اعتقاد داشتند.

در دقیقه ۸۰هم معتقد بودند توپ از خط دردازه مس گذشته.

محمدی: تصمیمات داور و کمک هایش درست بود.

نظرات فهیمی زاد

جواد فهیمی راد در گفت‌وگو با آنا، در خصوص قضاوت بیژن حیدری در بازی استقلال و مس رفسنجان و دو صحنه مشکوک این دیدار اظهار کرد: اولین صحنه سرنگون شدن سجاد شهباززاده در محوطه جریمه استقلال بود. در این صحنه روزبه چشمی توپ را زد و هیچ خطایی روی مهاجم مس رفسنجان مرتکب نشد.

کارشناس داوری افزود: دومین صحنه توپی بود که پیمان بابایی به تیرک دروازه مس رفسنجان زد و در ادامه میلاد فخرالدینی ضربه‌ای زد که مدافع مس از روی خط دور کرد. در این صحنه کمک داور دوم روی خط ایستاده بود و به درستی تشخیص داد که تمام حجم توپ از خط رد نشده است. بنابراین توپ گل نشده بود.

کارشناسی داوری بازی استقلال و مس رفسنجان| گل استقلال سوخت؟

نظرات حیدر سلیمانی

حیدر سلیمانی درباره عملکرد بیژن حیدری داور دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، به تسنیم گفت: حیدری قضاوت خیلی خوبی انجام داد. او در همه صحنه‌ها حضور داشت که نشان دهنده آمادگی بدنی خوب این داور بود. حیدری به درستی سرپرست تیم استقلال را اخراج کرد. در واقع باید با نیمکت‌های هر دو تیم در همه دیدارها سختگیرانه برخورد شود تا خیلی راحت به خودشان اجازه حمله به داور را ندهند.

وی درباره صحنه مربوط به گل دوم استقلال عنوان کرد: حامد لک دروازه‌بان مس رفسنجان اعتراض کرد که توپ از خط عرضی عبور کرده و از بیرون زمین به داخل بازگشته، اما اینطور نبود و گل در شرایط صحیح به ثمر رسید. درست است که دوربین روی خط نداریم، اما کمک داور روی خط قرار داشت. ضمن اینکه در تصاویر تلویزیونی هم مشخص شد که توپ از خط عبور نکرده است.

سلیمانی درباره صحنه‌ای که در دقیقه 80 رقم خورد و بازیکنان استقلال معتقد بودند توپ از خط دروازه حریف عبور کرده است، اظهار داشت: مدافع مس رفسنجان روی خط قرار داشت و امکان اینکه توپ از خط عبور کرده باشد، صفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید