روزبه چشمی: حیدری 80 به 20 برای مس سوت زد


روزبه چشمی: حیدری 80 به 20 برای مس سوت زد

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با احترامی که برای داور این بازی قائل هستم اما سوت‌های حیدری به نفع مس بود و ۸۰ به ۲۰ سمت آنها را می‌گرفت.

روزبه چشمی: حیدری 80 به 20 برای مس سوت زد

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر شنبه شب در ورزشگاه آزادی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

روزبه چشمی در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران افزود: در ابتدا باید به بازیکنان تیم خسته نباشید بگویم و از حضور هواداران تشکر کنم. بازی قشنگی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتیجه‌ای که می‌خواستیم به دست نیامد و باید در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی ادامه داد: در شروع دو نیمه گل‌هایی را دریافت کردیم که مقصر آنها من هستم چرا که نتوانستیم در ابتدای دو نیمه بازیکنان را هدایت کنم. عملکرد خوبی داشتیم و باید با اقتدار این بازی را می‌بردیم. این بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند و در ادامه جبران جبران خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: تیمی هستیم که خیلی سخت گل می‌خوریم اما در این بازی در شروع بازی و در هر دو نیمه به راحتی گل خوردیم.

وی همچنین در مورد داوری گفت: بیژن حیدری در این دیدار ۸۰ به ۲۰ برای حریف سوت زد و اگر تیم دیگری بود برایش پرچم می‌زدند و آن توپ را گل حساب می‌کردند. من برای حیدری احترام زیادی قائل هستم اما نمی‌شود هر خطایی را به سود حریف سوت بزند. بارها گفتم فقط پنالتی و صحنه‌های خاص را نبینید چراکه بارها ما را از دروازه حریف دور کردند و در نهایت هم نتیجه همین شد که دیدید.

چشمی گفت: همه چیز دست خودمان است، ۲ امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم اما نباید استقلال را به حاشیه برد. قاطعانه می‌گویم مشکلات مالی حل نشده و الان وقت بچه‌بازی نیست و باید حمایت کرد. مدیریت اولین نفری است که باید این کار را انجام دهد و اگر نمی‌توانند حل کنند، نباید حرفی هم زده شود.یک فصل صحبت کردیم و باید مشکلات را برطرف کرد.

وی در مورد مصدومیت مهدی‌پور نیز گفت: امیدوارم این مصدومیت جدی نباشد، باید تا فردا صبر کرد تا شرایط مشخص شود. در مورد بازی هم حرفی دارم، چرا این بازی باید اول هفته برگزار شود؟ چرا کج سلیقه‌ای می‌شود؟ چرا روز تعطیل یا آخر هفته این بازی را برگزار نکردند؟ امیدوارم در هفته‌های پایانی این مسائل به خوبی مدیریت شود تا با حضور پرشور هواداران شاهد بازی‌های زیبایی باشیم./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان