نصرتی جانشین شجاع را معرفی کرد


نصرتی جانشین شجاع را معرفی کرد

محمد نصرتی می‌گوید ساختار دفاعی تراکتور به شکلی است که این تیم دچار مشکل نمی‌شود.

تراکتور در شرایطی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که شجاع خلیل‌زاده این بازی را به علت محرومیت از دست داده و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. نکته جالب اینکه عارف آقاسی نیز سه کارته است و با دریافت اخطار، یک بازی محروم خواهد شد تا شرایط تدافعی سرخپوشان تبریزی دچار لغزش شود.

با این حال محمد نصرتی، دستیار ایرانی پاکو خمس، از این موضوع چندان بیم‌ناک نیست و می‌گوید ساختار دفاعی تراکتور به شکلی است که بازیکنان جانشین هم می‌توانند عملکرد خوب خود را نشان بدهند.

او در این خصوص گفت: ساختار دفاعی چیزی است که به یک بازیکن برنمی‌گردد. ساختار و سازمانی است که از یک سنتر فوروارد تا خط دفاع و عناصر دفاع شکل می‌گیرد. شجاع و حسین پورحمیدی تنها ملی پوشان تیم ما هستند و خیلی خوب هم کار کرده. بازیکن مهمی برای ماست و کاپیتان ماست ولی همیشه جایگزین‌های او خوب کار کرده‌اند.

وی افزود: وقتی سازمان و ساختار دفاعی خوب باشد مشکلی پیش نمی‌آید. ما 2-3 مدافع تخصصی هم داریم که یکی از آنها سیدمحمد حسینی است که در بین هواداران به کلین‌شیت معروف است که هر زمان بازی کرده، تیم گل نخورده. میلاد کر و محمدآقاجانپور می‌توانند در آن پست بازی کنند و مشکل خاصی از این بابت نیست.

به این ترتیب احتمالا سیدمحمد حسینی در پست دفاع مرکزی زوج خود را با عارف آقاسی تشکیل خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مسعود صادقلو دیوونه خونه