تحویل کلید اولین واحد‌های نهضت ملی مسکن از هفته آینده


تحویل کلید اولین واحد‌های نهضت ملی مسکن  از هفته آینده

سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: بیش از ۵۵۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن هفته آینده در شهر جدید سهند هفته آینده با حضور وزیر راه وشهرسازی افتتاح می‌شود.

تحویل کلید اولین واحد‌های نهضت ملی مسکن  از هفته آینده

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید با بیان اینکه در بحث نهضت ملی مسکن شهر‌های جدید کشور تا ابتدای اسفند ماه ۱۲۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن را در شهر‌های جدید شروع کردیم که متناسب با تخصیص زمین و انتخاب پیمانکار متقاضی به این پروژه‌ها متصل شد گفت: در اواخر اسفند ماه سال گذشته هم ۴۰ هزار متقاضی دیگر در شهر‌های جدید اضافه شدند و ما ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در این شهر‌ها شروع کردیم.

به گفته وی پیش نیاز افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن همکاری دستگاه‌های خدمات رسان است و تا زمانی که معابر در محوطه‌های شهر‌های جدید تکمیل نشود و یا آب وبرق این پروژه‌ها متصل نشود امکان خدمات رسانی به این پروژه‌ها وجود ندارد.

غفوری اظهار کرد:با توجه به تکمیل واحد‌های نهضت ملی مسکن و اتصال تمامی دستگاه‌های خدمات رسان اولین واحد‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به تعداد ۵۷۵ واحد به بهره برداری می‌رسد و، اما اگر دستگاه‌های خدمات رسان همکاری بیشتری می‌کردند بیش از هزار واحد در این شهر به بهره برداری می‌رسید.

او یادآور شد: در شهر جدید پرند ۱۳۰۰ واحد نهضت ملی مسکن آماده افتتاح است، اما متاسفانه به دلیل آنکه هنوز دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب ورود نکرده و آسفالت معابر تکمیل نشده امکان بهره برداری از این واحد‌ها وجود ندارد.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: از وزارت نیرو، نفت، شهرداری‌ها درخواست می‌کنیم که برای تکمیل واحد‌های نهضت ملی مسکن در شهر‌های جدید اقدامات لازم را انجام دهند چراکه تکمیل این امکانات و خدمات در اختیار ما نیست و تا زمانی که این امکانات تکمیل نشود امکان تحویل آنها هم وجود ندارد./باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت رفع شد