آغاز بلیت‌ فروشی دیدار تراکتور و آلومینیوم اراک


آغاز بلیت‌ فروشی دیدار تراکتور و آلومینیوم اراک

بلیت‌ فروشی دیدار دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک امروز (یکشنبه) آغاز شد.

آغاز بلیت‌ فروشی دیدار تراکتور و آلومینیوم اراک

به گزارش راهبرد معاصر؛ دیدار دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر، روز (دوشنبه) ۲۰ فروردین ماه، از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی - دوشنبه - انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

در متن اطلاعیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، باشگاه تراکتور و هیأت فوتبال استان در خصوص بلیت فروشی این دیدار، آمده است:

با تقدیر از حضور حماسی هواداران پرشور و سرافراز تراکتور قهرمان در مسابقه با تیم سپاهان، به اطلاع می‌رساند سازمان لیگ امروز اعلام کرده که مسابقات لیگ برتر فوتبال باید با بلیت فروشی برگزار شوند.

لذا این دستورالعمل از مسابقه فردا ۲۰ فروردین ماه، در مسابقه با تیم آلومینیوم اراک اعمال می‌شود. ضرورت دارد تماشاگران عزیز و فهیم با مراجعه به سامانه فروش بلیت الکترونیکی باشگاه، اقدام به خرید بلیت کنند. حضور پرشور هواداران در تمامی مسابقات را خواستاریم./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | توافق مهم ایران و افغانستان بر سر آب از زبان سخنگوی وزارت خارجه