اسرائیل در یک جنگ پایدار و زمانبر قطعا نابود خواهد شد


اسرائیل در یک جنگ پایدار و زمانبر قطعا نابود خواهد شد

اعتمادی گفت: تحولات طوفان الاقصی و جنایات عجیب صهیونیست‌ها در غزه بیداری جهانی را بر ذهن مردم جهان بر علیه صهیونیست‌ها به ارمغان آورد.

اعتمادی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با شبکه خبر در ارتباط با دلایل توجه به روز جهانی قدس در بسیاری از کشور‌های جهان اظهار کرد: آن چه که بعد از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ اتفاق افتاد آن بود که نگاه مردم جهان نسبت به رژیم صهیونیستی تغییر یافت. دلیلش هم جنایات بیش از ظرفیت‌های انسانی و عجیب صهیونیست‌ها در غزه بود. بنا بر این تحولات طوفان الاقصی بیداری جهانی را بر ذهن مردم جهان به ارمغان آورد.

وی افزود: همان حرف امام خمینی (ره) در اوایل نقلاب اسلامی یعنی صدور انقلاب بود و از آرمان‌های مهم ما مبارزه با رژیم صهیونیستی و رسیدن ملت فلسطین به حق خودشان بود. به همین دلیل مردم حق طلب جهان در روز قدس به میدان آمدند. این روز در گذشته، روزی بود که ابتدا ملت ما راهپیمایی می‌کردند و پس از آن ملت‌های مسلمان منطقه به میدان آمدند، اما جنایات صهیونیستی و کشتار بیش از ۳۳ هزار نفر باعث شده است که مردم حق طلب جهان در این روز با اهداف انقلاب اسلامی و انزجار از ظلم‌هایی که بر علیه مردم غزه انجام داده اند به صحنه بیایند.

وی درباره آینده جایگاه فلسطین در منطقه گفت: این موضوع دو بخش دارد. غرب و اروپا و رژیم صهیونیستی به دنبال از بین رفتن حماس هستند و پس از آن به دنبال آن هستند که گروه خودگردان فلسطین را در کرانه باختری بگذارند و تا بتوانند با نظارت خود منطقه را دست بگیرند. نکته دوم آن است که اگر نتوانند حماس را از بین ببرند که البته نخواهند توانست به دنبال آن هستند که کشور مستقل فلسطین را در سرزمین غزه ایجاد کنند که مفهوم این حرکت آن است که باید در واقع شاهد یک نمایندگی از فلسطین در سازمان ملل متحد باشیم که اسرائیل با این موضوع کاملا مخالف است.

اسرائیل در یک جنگ پایدار و زمانبر قطعا نابود خواهد شد

وی ادامه داد: نکته دیگر آن است که اگر بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکست بخورد و ترامپ بیاید با توجه به تاکیدی که برای حمایت از اسرائیل قائل شده است ایجاد کشور مستقل فلسطین شرایط سخت تری را خواهد داشت.

اعتمادی افزود: در نگاه منطقه‌ای باید گفت که ما اعتقاد داریم که فلسطین برای فلسطینی‌ها است. نگاه و صحبت رهبری مبنی بر این که اسرائیل نابود می‌شود و این صحبت زمان می‌برد و در یک جنگ پایدار و زمانبر قطعا اسرائیل نابود خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان