تصادف زنجیره ای 9 خودرو در زیرگذر بعثت همدان


تصادف زنجیره ای 9 خودرو در زیرگذر بعثت همدان

به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم فارسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: لغزندگی جاده ناشی از بارندگی بامداد امروز، بی توجهی به جلو و تردد با سرعت غیرمجاز عامل بروز این تصادف...

به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم فارسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان بیان کرد: لغزندگی جاده ناشی از بارندگی بامداد امروز، بی توجهی به جلو و تردد با سرعت غیرمجاز عامل بروز این تصادف زنجیره ای است.

وی اضافه کرد: در صورت رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه، حتی با وجود ترمز ناگهانی خودروی جلویی، رانندگان حرفه ای می توانند از بروز تصادف پیشگیری کرد.

رییس پلیس رهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: زیرگذر بعثت یکی از پرترافیک ترین مسیرهای شهر همدان محسوب می شود که همزمانی آغاز فعالیت مدارس و ادارات، ترافیک این مسیر را تشدید کرده است.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه زیرگذر بعثت از مسیرهای حادثه خیز محسوب نمی شود اظهارکرد: شورای حمل و نقل و ترافیک در نخستین نشست سالجاری در زمینه مسیرها و معابر حادثه خیز به بحث و بررسی پرداختند تا با ارائه راهکارهای عملی کمترین میزان سوانح را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: برخی از زیرگذرهای شهر همدان دارای معایب فنی بوده که با رایزنی و همکاری شهرداری درصدد رفع این نواقص و ایمن سازی این زیرگذرها هستیم که تاکنون شهرداری همکاری مطلوبی داشته است.

سرهنگ فارسی یادآوری کرد: روز گذشته نیز یک دستگاه خودروی سواری از سمت میدان کربلا به همدان در بلوار ارتش به علت تردد با سرعت بالا واژگون شد که سرنشین ۱۶ ساله این وسیله نقله در دم جان باخت و راننده مجروح شد.


تصادف زنجیره ای 9 خودرو در زیرگذر بعثت همدان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال میامی - بوستون 11 اردیبهشت 1403