یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های سفارشی RTX 4060 Ti توسط Yeston معرفی شد


یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های سفارشی RTX 4060 Ti توسط Yeston معرفی شد

شرکت Yeston پس از موفقیت کارت‌های گرافیک رده بالای سری Sakura اکنون تصمیم گرفته به سراغ تراشه‌های میان‌رده رفته و این بار GeForce RTX 4060 Ti SAKURA را معرفی کند. این کارت گرافیک 16 گیگابایتی طراحی متفاوت و رنگ‌بندی جذاب با PCB سفارشی را به...

شرکت Yeston پس از موفقیت کارت‌های گرافیک رده بالای سری Sakura اکنون تصمیم گرفته به سراغ تراشه‌های میان‌رده رفته و این بار GeForce RTX 4060 Ti SAKURA را معرفی کند. این کارت گرافیک 16 گیگابایتی طراحی متفاوت و رنگ‌بندی جذاب با PCB سفارشی را به همراه دارد.

کارت گرافیک یکی از اصلی‌ترین اجزای کیس‌های گیمینگ به شمار می‌آیند که معمولاً در معرض دید بوده و طراحی آن‌ها تأثیر چشمگیری بر روی ظاهر نهایی سیستم شما خواهد گذاشت. بر همین اساس، برخی افراد همواره به دنبال نسخه‌های خاص از GPUهای موجود در بازار هستند.

یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های سفارشی RTX 4060 Ti توسط Yeston معرفی شد

در این راستا، مجموعه کارت‌های گرافیکی سری ساکورا (Sakura) از شرکت Yeston را می‌توان به افراد سخت‌پسند به ویژه بانوان معرفی کرد که علاوه بر عملکرد مناسب، طراحی خاص با ترکیب رنگ‌های سفید، آبی و بنفش را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این شرکت مدتی قبل کارت‌های گرافیک RTX 4070 و RTX 4070 Ti از این مجموعه را معرفی کرد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. حالا مهندسان Yeston تصمیم گرفته‌اند به سمت کارت‌های گرافیک میان‌رده و مقرون به صرفه حرکت کرده و این بار به سراغ تراشه RTX 4060 Ti بروند.

یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های سفارشی RTX 4060 Ti توسط Yeston معرفی شد

به گزارش Wccftech، تازه‌ترین محصول این شرکت چینی کارت گرافیک Sakura GeForce RTX 4060 Ti 16 GB نام‌گذاری شده که با برچسب قیمت 529 دلار لیست شده است. این قیمت 80 دلار گران‌تر از MSRP اعلام شده برای نسخه مرجع RTX 4060 Ti به شمار می‌آید، با این حال باید در نظر داشته باشید که در ازای این افزایش قیمت یک GPU خاص با سیستم خنک‌کننده بهتر دریافت خواهید کرد.

مشخصات فنی و طراحی Sakura GeForce RTX 4060 Ti

Sakura GeForce RTX 4060 Ti 16 GB به تراشه AD106 مجهز شده که از فناوری ساخت 5 نانومتری بهره می‌برد. فرکانس هسته این کارت گرافیک در حالت پایه 2310 مگاهرتز (MHz) و در حالت بوست 2595 مگاهرتز اعلام شده است، در حالی که فرکانس حافظه نیز به 2250 مگاهرتز می‌رسد.

همان‌طور که از نام این محصول می‌توان حدس زد، GPU مورد بحث 16 گیگابایت حافظه GDDR6 به همراه دارد.

یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های سفارشی RTX 4060 Ti توسط Yeston معرفی شد

از نظر طراحی، کارت گرافیک مورد بحث حدود 2.5 اسلات از فضای داخلی کیس شما را اشغال خواهد کرد. سیستم خنک‌کننده Yeston GeForce RTX 4060 Ti 16 GB SAKURA نیز از سه عدد فن، یک هیت سینک بزرگ با پره‌های آلومینیومی و لوله‌های انتقال حرارت 6 میلی‌متری تشکیل شده است.

البته، شرکت Yeston علاقه‌مندان به نورپردازی RGB را فراموش نکرده و در این کارت گرافیک نیز شاهد استفاده از سیستم نورپردازی RGB دو حالته (یکی با پنج رنگ گرادیان و دیگری قابل همگام‌سازی با اپلیکیشن‌های کنترل RGB) هستیم.

در همین رابطه بخوانید:

- کارت های گرافیک چینی Yeston Radeon RX 7900 SAKURA با طراحی جذاب و متفاوت معرفی شد
- چرا MSI RTX 4060 Ti انتخاب مناسبی برای هوش مصنوعی است

در بخش پشتی این کارت گرافیک نیز دو پورت DisplayPorn 1.4a و یک پورت HDMI 2.1a در نظر گرفته شده است.

برای تأمین انرژی مورد نیاز این کارت گرافیک یک کانکتور 8 پین تغذیه در نظر گرفته شده است. در نهایت باید به اورکلاک کارخانه‌ای 80 مگاهرتز این کارت گرافیک اشاره کرد که باعث شده سرعت کلاک در حالت بوست به 2595 مگاهرتز برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان