7 ایده شگفت انگیز آینه کنسول برای خانه کوچک


7 ایده شگفت انگیز آینه کنسول برای خانه کوچک

بسیاری از کسانی که خانه‌های کوچک دارند، قید وسایل تزئینی مانند آینه کنسول را می‌زنند؛ فارغ از اینکه اگر آینه کنسول مناسبی برای خانه دنج و کوچکتان فراهم کنید، این وسیله شیک و کاربردی، دکوراسیون خانه را حرفه‌ای و جذاب‌تر می‌سازد. در...

7 ایده شگفت انگیز آینه کنسول برای خانه کوچک

بسیاری از کسانی که خانه‌های کوچک دارند، قید وسایل تزئینی مانند آینه کنسول را می‌زنند؛ فارغ از اینکه اگر آینه کنسول مناسبی برای خانه دنج و کوچکتان فراهم کنید، این وسیله شیک و کاربردی، دکوراسیون خانه را حرفه‌ای و جذاب‌تر می‌سازد. در واقع صرفا به دلیل محدودیت در فضا، لزومی ندارد از استفاده از آینه کنسول چشم‌پوشی کنید؛ زیرا با رعایت چند نکته می‌توانید آینه کنسول‌هایی را انتخاب کنید که نه‌تنها فضا را محدود نمی‌کنند، بلکه باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن خانه می‌شوند. در این مقاله با ۷ ایده کاربردی و شگفت‌انگیز راهنماییتان می‌کنیم چطور یک آینه کنسول برای خانه کوچک خود انتخاب کنید. از شما دعوت می‌کنیم مطالعه مطلب پیش رویتان را از دست ندهید.

۱. آینه کنسول جدید را با ابعاد درست انتخاب کنید

کم نیستند کسانی که به‌عنوان نکته اول، صرفا بودجه خود را در نظر می‌گیرند و آینه کنسول و دیگر وسایل مشابه را براساس قیمت آن انتخاب می‌کنند؛ اما برای اینکه المان‌های دکوراسیون متناسب و هماهنگ باشند، ابتدا باید به موارد دیگر مانند ابعاد وسیله مدنظرتان توجه داشته باشید. مطمئنا در بین طیف گسترده و متنوع محصولات موجود در بازار توان پرداخت قیمت آینه کنسول ارزان که با دکوراسیون و فضای خانه شما مطابقت داشته باشد، خواهید داشت.
برای اینکه آینه کنسولی با اندازه‌های درست انتخاب کنید، ابتدا ابعاد محل قرارگیری را اندازه بگیرید. آینه کنسول باید در جایی قرار بگیرد که دو طرف آن به اندازه یک سوم اندازه کنسول، دیوار خالی بماند. بر همین اساس نباید آینه کنسول را در کنجی یا چسبیده به دیوار بگذارید. این کار باعث می‌شود فضا کوچک‌تر از آنچه هست، به چشم بیاید.

۲. یک آینه کنسول مدرن و ساده بهترین برای خانه کوچک شماست

اگر فضای محدودی دارید، دور آینه کنسول‌های پرکار ایتالیایی با سبک سلطنتی و استیل را خط بکشید. چنین سبک کنسول‌هایی فضای خانه را شلوغ، به‌هم‌ریخته و کوچک‌تر از اندازه واقعی آن نشان می‌دهند و برای خانه‌های بزرگ با متراژ بیشتر از ۱۲۰ متر مناسب هستند. در عوض آینه کنسول‌ ساده و بدون تزئینات فراوان، برای خانه‌های کوچک انتخاب بهتری است؛ به‌ویژه اگر در خانه‌تان از فرش ایرانی یا پرده‌های پرنقش‌ونگار استفاده کرده‌اید. علاوه‌بر این، بهتر است کنسول پایه‌دار و با فاصله از زمین باشد تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. این مورد درباره انتخاب میز آرایش دیواری کمجا هم صدق می‌کند.

7 ایده شگفت انگیز آینه کنسول برای خانه کوچک

۳. کنسول‌های آینه‌ای برای خانه‌های کوچک ایده‌آل هستند

میزهای کنسول با جنس‌های مختلفی از جمله چوب، فلز، شیشه و سنگ ساخته می‌شوند. هر جنس میز ظاهر و دوام متفاوتی دارد. برای مثال میزهای چوبی حس گرم و سنتی دارند، در‌حالی‌که میزهای فلزی و شیشه‌ای ظاهر مدرن‌تری به خانه می‌بخشند. برای خانه‌های کوچک میز کنسول‌های آینه‌ای بسیار لوکس، فوق‌العاده کاربردی و همه‌کاره هستند و تقریبا با هر سبک دکوراسیونی ست می‌شوند. بهترین چیز درباره این میزها اینکه نور از آن‌ها منعکس می‌شود و فضا را روشن‌تر و به‌تبع بزرگ‌تر نشان می‌دهد. به‌عنوان یک قاعده کلی در دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک حتی‌الامکان از آینه در المان‌های مختلف دکوراسیون استفاده کنید.

۴. رنگ مناسبی برای آینه کنسول خانه کوچک خود انتخاب کنید

نکته مهم دیگر هنگام انتخاب آینه کنسول برای خانه کوچک این است که ترجیحا باید این وسیله را در رنگ‌های روشن و خنثی انتخاب کنید تا محیط را درخشان و بازتر جلوه دهند. رنگ‌های تیره‌ای مانند مشکی و قهوه‌ای تاثیر معکوس دارند. همچنین رنگ دیوار نباید با رنگ آینه کنسول اختلاف زیادی داشته باشد. بیش از یک یا دو درجه تیره‌تر یا روشن‌تر باعث می‌شود که آینه کنسول بیش از اندازه جلب توجه کند و در دید باشد.

۵. به دنبال آینه کنسولی با فضای ذخیره‌سازی کافی باشید

یکی از مشکلات عمده کسانی که خانه‌های کوچکی دارند، این است که برای قرار دادن وسایل با کمبود جا مواجه هستند. از آینه کنسول می‌توانید برای رفع این مشکل استفاده کنید. به این صورت که باید آینه کنسولی را خریداری کنید که به اندازه کافی کشو یا قفسه داشته باشد. به این ترتیب می‌توانید کلید، نامه‌ها، مجلات و سایر اقلام کوچک را در کشوهای آینه کنسول قرار دهید و روی میز را خلوت کنید.

۶. آینه کنسول‌های دیواری؛ ایده‌ای جذاب برای خانه‌های دنج و کوچک

کنسول‌های دیواری مستقیما به دیوار چسبانده شده و به دلیل ماهیت شناور بودنشان باعث می‌شوند فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. این کنسول‌ها برای خانه‌های کوچک و جمع‌وجور عالی هستند و ظاهر تمیز و مدرنی به خانه‌تان می‌بخشند. عیب این آینه کنسول‌ها این است که ممکن است از نظر ظرفیت تحمل وزن محدود باشند. همچنین نمی‌توانید به‌سادگی و هر موقع که بخواهید آن‌ها را جابه‌جا کنید. با این حال اگر می‌خواهید آینه کنسول را در راهروی باریکی قرار دهید، احتمالا انواع دیواری بیشتر به کارتان بیاید؛ زیرا به این ترتیب چیزی روی زمین قرار نمی‌گیرد تا رفت‌وآمد را سخت کند.

7 ایده شگفت انگیز آینه کنسول برای خانه کوچک

۷. از تزیین آینه کنسول برای خانه کوچک غافل نشوید!

بعد از اینکه آینه کنسول مناسبی برای خانه کوچکتان انتخاب کردید، نوبت به تزیین روی کنسول می‌رسد. به‌طور‌کلی باید از المان‌هایی استفاده کنید که با سلیقه شما و تم کلی فضای داخلی همخوانی داشته باشد. برای مثال می‌توانید چند گلدان با گل‌های خشک یا تازه روی کنسول بگذارید، مجموعه‌ای کتاب نفیس قرار دهید یا از همه بهتر با چند وسیله نورپردازی مانند چراغ رو کنسولی این قسمت از خانه را روشن‌تر کنید.

خرید جذاب‌ترین آینه کنسول برای خانه کوچک از فروشگاه بلج

در این مقاله ۷ ایده شگفت‌انگیز آینه کنسول برای خانه کوچک را معرفی کردیم و توضیح دادیم چه نکاتی را باید هنگام انتخاب آینه کنسول در جاهایی که محدودیت فضا دارید، رعایت کنید. پیشنهاد ما برای خرید آینه کنسول فروشگاه بلج است که مجموعه‌ای از آینه کنسول‌های متنوع در ابعاد، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش همین الان به وب‌سایت فروشگاه بلج به نشانی bolej.ir مراجعه کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتشار کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش