رهبر معظم انقلاب از مسئولان انتظار عمل کردن به شعارها را دارند


رهبر معظم انقلاب از مسئولان انتظار عمل کردن به شعارها را دارند

به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز ضمن تشکر از حضور خوب و صمیمانه مدیران رسانه‌ها در جلسه با رییس قوه قضاییه درباره برنامه قوه قضاییه در خصوص تحقق شعار سال، گفت: رهبری معظم...

به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز ضمن تشکر از حضور خوب و صمیمانه مدیران رسانه‌ها در جلسه با رییس قوه قضاییه درباره برنامه قوه قضاییه در خصوص تحقق شعار سال، گفت: رهبری معظم انقلاب از ما مسئولان انتظار عمل کردن به شعارها را دارند لذا تلف کردن زمان پیرامون ابعاد تئوریک شعارها راه رسیدن به ابعاد آن را دشوار می سازد. به میدان کشاندن ظرفیت‌های عظیم مردمی در میدان اقتصاد و تولید نیازمند مانع زدایی از حضور و مشارکت مردمی است لذا رفع موانع تولید برای مردم از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

وی افزود: قوه قضاییه خود را از مخاطبان اصلی موضوع دانسته است و معتقدیم که همراهی قوا بر اجرای منویات رهبری شرط اصلی این راه است.

ستایشی گفت: در موضوع عفو مورد نظر رهبری اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اقداماتی را در هفته گذشته از ناحیه رژیم نحس صهیونیستی شاهد بودیم و خدوم ترین فرماندهان کشور را در قاعده مندترین محیط بین المللی ترور کردند. این تروریست‌های شرور با ترور فرماندهان کشور در غزه و لبنان و یمن و ... دست به اعمال ننگینی زدند اما وعده الهی و آزادی قدس شریف امروز بیش از پیش نزدیک شده و روز موعود جهانی بدون اسرائیل تحقق یافتنی تر شده است. پیگیری‌های حقوقی و قانونی با هدف رسواسازی این چهره فساد باید همزمان در ابعاد بین المللی دنبال شود. این رژیم نشان داده که هیچ قاعده و قانون را به رسمیت نشناخته و آبرویزی بین المللی برای خود ترتیب داده است.

ادامه دارد...


رهبر معظم انقلاب از مسئولان انتظار عمل کردن به شعارها را دارند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیروزی الوحده با حضور نوراللهی