قتل مرد تهرانی در نقشه طراحی شده در رباط کریم / زن نگران از پلیس کمک خواست


قتل مرد تهرانی در نقشه طراحی شده در رباط کریم / زن نگران از پلیس کمک خواست

به گزارش رکنا، سرهنگ تیمور کلانتری سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به یکی از کلانتری های رباط کریم و با اعلام اینکه همسرم چند روز است...

به گزارش رکنا، سرهنگ تیمور کلانتری سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به یکی از کلانتری های رباط کریم و با اعلام اینکه همسرم چند روز است که از منزل خارج و تاکنون مراجعتی نداشته، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم پس از بررسی های تخصصی و شگردهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی فردی که با مقتول تماس داشته، شدند و با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و در بازجویی ها اعتراف کرد که با دریافت مبلغی پول، مقتول را به آدرسی که 2 نفر به وی اعلام کرده بود به آن مکان کشانده است.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه 2 نفر که در قتل شرکت داشتند دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی ها به قتل بوسیله چاقو اعتراف و بیان داشتند که جسد مقتول را در بیابان های رباط کریم رها کردند.

سرهنگ کلانتری در پایان با اشاره به اینکه قاتلان انگیزه خود را از این جنایت اختلاف بیان داشته اند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


قتل مرد تهرانی در نقشه طراحی شده در رباط کریم / زن نگران از پلیس کمک خواست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر گمشده یسنا کیست و آخرین وضعیت گم شدنش چیست؟